Praatje.

Hoi. Het is nu 5 voor 2 en ik ben wakker. Waarom? Om eerlijk te zijn, heb ik werkelijk waar, geen flauw idee. Maar ik ben wakker en ik heb zin om een blogje te schrijven. Dus wat doe je dan? Juist ja, een blogje schrijven.

Zo heb ik inspiratie voor de (in m’n hoofd) tofste artikelen en zo is ’t weer van de baan. Het feit dat ik geen goede camera heb en er altijd eentje moet lenen, speelt daar een grote rol bij. M’n blog is gewoon nog niet helemaal zoals ik hem hebben wil. Sowieso wil ik m’n eigen domein hebben en daar ben ik ook mee bezig, maar dat komt wel goed. ’t Feit dat ik soms ’t idee heb dat ik niet de juiste benodigdheden heb om m’n blogje net dat beetje extra te geven, vind ik wel erg vervelend. Ik hoop dat jullie een beetje rekening houden met ’t feit dat ik op ’t moment niet over een camera beschik.

Bloggen doe ik nog steeds met plezier. Soms, en dat heb ik weleens eerder gezegd, heb ik ’t idee dat ’t misschien niet voor me is weggelegd. Soms ben ik te streng voor mezelf, om ’t zo maar te zeggen. Ik krijg wel eens in de zoveel tijd wat complimenten over m’n blog, maar soms denk ik: “Is dit alles?” Dat is achterlijk, ik weet het, maar soms denk ik het wel.

Toch hoop ik dat jullie beseffen dat ik gewoon moeite doe om te schrijven wat ik leuk vind en er gewoon mee door blijf gaan, ongeacht bezoekersaantallen. “Iets nuttigs doen” is doen wat je leuk vind. Ik vind heel veel dingen leuk hoor, maar bloggen is daar één van en daarom wil ik er niet mee stoppen. Stiekem hoop ik natuurlijk dat jullie ook niet willen dat ik er mee stop. Dat zou een fijne gedachte zijn.

Waarom ik dit nou geschreven heb? Ach. Omdat het kan. Daarom.

En nu ga ik m’n bedje in. Of nog even Pokémon spelen en dan slapen. Hoop eigenlijk dat ik de verleiding kan weerstaan om dat laatste te doen, want anders word ’t weer zo achterlijk laat, aangezien ik zo’n ontzettend fanatieke Pokémon-trainster ben.

Slaap lekkah!

Een gedachte over “Praatje.

  1. Je moet vooral lekker blijven bloggen meis en doen wat je zelf fijn vind 🙂 het niet bezitten van een goede camera vind ik zeker niet iets wat in de weg hoeft te staan, als je bijvoorbeeld maar een goedkoop cameraatje hebt of een prima telefoon met camera is dat toch ook al voldoende? Niet te druk maken, het komt allemaal vanzelf, ik ben nu anderhalf jaar bezig en nu is het pas een beetje zoals ik het wil! (en ik heb pas een domein gekocht voor 1 euro voor het eerste jaar ;))

Geef een reactie

