Slimme robot.

Oké. Ik zag al vaker gifs voorbij komen op Tumblah, van een of andere gekke robot. De gekste gesprekken werden er mee gevoerd. Ik dacht echt: “What the hell is dít nou weer?!” Ik snapte het echt niet. Net wilde ik toch even gaan kijken wat het was.

Dus, wat deed ik? Ik ging even op zoek naar dé enige echte *tromgeroffel* CLEVERBOT! Klik maar. Je kan hele gesprekken voeren met die gek. Engels moet je wel kunnen spreken, dat dan weer wel. Ik was verbaasd over de pientere antwoorden die het apparaat me gaf. Waar ’t gesprek over ging, zal ik maar niet zeggen. Aangezien ik het zelf niet meer zo goed weet, wat dus wil zeggen dat het nergens over ging.

Ga zelf maar eens op de site kijken. De site is perfect voor een eenzame avond. Zo’n avond wanneer je iets leuks wil doen, maar al je vrienden je zijn vergeten en je forever alone achter je computertje zit. Eenzaam, en alleen. Met 3 zakken chips, en een grote bak Ben&Jerry’s, die je schaamteloos in je eentje opeet. Maar ach, je kan wel je verhalen delen met een robot. Leuk joh.

Geef een reactie

