Summer song! #8

Dag zonnestraaltjes van me!

Toepasselijke groet hè, voor een ‘zomers liedje’ ? Ik weet het, hij is bazig, niet ontkennen dames en heren! We zijn alweer 2 maandjes bezig met de summer songs en ondanks het feit dat school overal steeds dichterbij komt en in sommige delen van ’t land zelfs al begonnen is, komen er toch nog een aantal summer songs aan! Officieel is onze laatste zomerdag 21 september & 22 september begint de herfst. Toch heb ik op 22 september nog een leuk eindknallertje voor jullie, om toch nog even in de zomerse sferen te blijven, zoals ik hier eerder al liet weten. Zijn jullie al nieuwsgierig?!

Nu genoeg gekletst. De summer song van nu heb ik zo lang mogelijk uit proberen te stellen, omdat ik ‘m toch wel errug voor de hand vond liggen. Toen bedacht ik me dat ze allemaal op zich best wel voor de hand liggen. Dus ja, vandaag is ’t dan toch zo ver. Komt ‘ie!

Simple Plan ft. Sean Paul – Summer Paradise

Een gedachte over “Summer song! #8

Geef een reactie

