Mijn zomervakantie!

Dag dames en heren!

Allereerst wil ik jullie alvast waarschuwen, want dit zou best weleens een lange post kunnen worden. Langer dan normaal gesproken het geval is, bedoel ik dan. Vinden jullie dat erg? Zo ja, dan oprotten. Grapje. Gewoon weg gaan is voldoende. Oké. Let’s start with this beautiful story.

De zomervakantie begon voor mij al op 29 mei, want toen deed ik (voor de 2e keer) m’n laatste examen havo. Goed ging ’t echter niet, maar dat hebben jullie waarschijnlijk hier (CLICK IT!) wel kunnen lezen. Aan ’t begin vond ik ’t heel erg, maar gelukkig heb ik ’t na een tijdje toch een plekje kunnen geven en van m’n vakantie kunnen genieten. Op ’t moment dat ik dit dramatische nieuws opnieuw moest horen, zat ik in Turkije, waar ik 10 dagen heerlijk vakantie heb gevierd. Één van de vele hoogtepunten daar was ’t parasailen, waar ik ook een stukje over heb geschreven.

Ook was er natuurlijk het EK. Ik weet het, ’t was een drama. Toch vond ik ’t weer een leuk spektakel, wat helaas net iets te kort duurde. Al de oranje rommel overal, slingertjes, hoedjes, schmink, de hele reutemeteut. Ook in Turkije deden we hieraan mee. De hele lobby stond vol met stoelen, waar alle Nederlanders klaar zaten om ons landje te gaan steunen. Wat een gezelligheid!

Eenmaal terug in Nederland was ’t feest niet voorbij. Veel gewerkt heb ik ook, want de centjes moesten ook verdiend worden. Vond ik niet erg, soms gebeuren er toffe dingen op ’t werk. Lees maar. Feestjes, uitgaan, kermissen of gewoon lekker chillen (en vooral eten, wat ben ik toch een gulzig stuk vreten), dat waren ook leuke bezigheden.

Op ’t eindexamengala van m’n oude, middelbare schooltje was ’t ook erg gezellig. Eerst twijfelde ik of ik wel moest gaan, ik zou iedereen moeten vertellen dat ik wéér gezakt was en me de ogen uit m’n kop moeten schamen. Dacht ik. Dat heb ik uiteindelijk niet gedaan en gelukkig reageerde ook (bijna) iedereen heel lief. De avond zelf was super leuk. ’t Was leuk om iedereen weer te zien en ik heb ontzettend gelachen!

De ene week regende ’t weer, was ’t koud, stond er veel wind. Een week later ging je weer kapot van de hitte en stond ’t zweet je in de bilnaad. ’t Weer heeft hééél vreemd gedaan deze zomer, maar ach, ’t was nou eenmaal niet anders. Veel heb ik er wel over geklaagd hoor, dat wel. Ik blijf toch een beetje een zeikerd, sorry! Toch heb ik wel een heel positief blogje geschreven toen ’t weer wel eventjes goed was, nou, positivootje heurrr! Lees maar!

Ook ben ik voor ’t eerst naar een meeting! Saskia ken ik van een tinychat en ze schijnt (net als ik) een youtuber te zijn. Zij vroeg me mee. Een aantal jaar terug had ik dat nooit gedurft, maar nu heb ik ’t toch gedaan en heb er geen spijt van gehad, want ’t was supergezellig. Ook ben ik 8 september bij de Dutch Youtube Gathering, komen jullie ook?!

Toen we een middagje op de camping een verjaardag aan ’t vieren waren, bedacht m’n zus dat ’t een leuk idee was om naar Ultrasonic te gaan. Zo gezegd, zo gedaan. Diezelfde week kaartjes besteld en 28 juli was ’t zo ver. Bij de Maarseveense Plassen hebben we een heerlijke dansje gemaakt bij ’t house podium, waar o.a. Shermanology flink heeft huis gehouden. Er waren natuurlijk ook andere artiesten, maar zij waren wel echt een hoogtepunt. Ook kon je er luisteren naar eclectic, trance, progressive, hardstyle en techno. Nu willen jullie genieten van de fotootjes hè? Nou, ik zal jullie maar weer jullie zin geven!

Ennnnn, dit was niet eens alles,
maar het geeft jullie vast wel een klein beetje ’t idee van hoe mijn zomervakantie is geweest. Hoe was jullie zomervakantie?!

Een gedachte over “Mijn zomervakantie!

Geef een reactie

