Summer song! #9

Dag poppedopjes!

Ik weet het, ik weet het.. Ik verwaarloos m’n blog nogal voor m’n doen. Normaal heb ik elke dag een artikeltje voor jullie klaar en dat is de afgelopen week niet zo. Dit komt niet omdat ik geen inspiratie heb, want ik heb zát inspiratie. ’t Is gewoon nu even druk met school enzo, want deze week is m’n introductie-week enzo & ’t bevalt prima!

Ik ben helemaal gesloopt nu, na een dag lopen in Antwerpen en gister een middag gelopen te hebben in Rotterdam, maar ik kan ’t natuurlijk niet maken om de summer song over te slaan!

Vandaag was ’t zalig weer, hier in ons kikkerlandje én in België. Heerlijk! Dat kwam goed uit, aangezien ik zoveel moest lopen. Een aantal jaren geleden, konden we een zomerlang vol zonnestraaltjes, genieten van dit ont-zet-tend foute nummer. Drie vrienden uit Moldavië zongen namelijk dít liedje. Kunnen jullie hem nog?!

O-Zone – Dragostea Din Tei

Een gedachte over “Summer song! #9

Geef een reactie

