Oogjes toe.

Ik werd vanochtend wakker, uit mezelf, zonder wekker. Wekkers zijn stom. Uitslapen is bazig. Vanochtend kon ’t weer eens bazig zijn, na een vermoeiende introductie-week op mijn nieuwe school. Ik had slaap nodig en ik heb ’t gehad. Nu ben ik zen. Hammmmmmmmmmmmm met kaas.

Slapen is fijn. Na een lange dag lopen, vol plezier en vele lachjes, merk je aan ’t eind altijd dat ’t toch wel errug vermoeiend is. Wanneer je dan in je bedje ligt, ben je als een kind zo blij. Waarom? Omdat slapen fijn is.

Een hele week druk bezig zijn en dan een hele zondag in je bedje liggen. Slapen tot je vanzelf wakker word, fuck de wekker. Daarna gewoon niks doen, bijvoorbeeld op een zondag. Boekkie lezen, in bed. Eten, in bed. Spelletjes doen, in bed. Dat laatste klinkt fout. Pardon.

Ik waardeer mijn lieve bedje heel erg. Hij is er altijd voor me wanneer ik moe ben en geeft me rust, wanneer ik die nodig heb. Houd me warm wanneer ik het koud heb. Mijn bedje is lief voor me. Daarom deze ode aan m’n bed. Muchos liefdos!

Een gedachte over “Oogjes toe.

Geef een reactie

