New ‘tag’: me & my typical things!

Dag dames en heren van het goede leven!

Vandaag is ’t zondag, zoals de meeste van jullie vast wel al weten. Ik deed net weer één van m’n velen Ellis-uitspraken, waarop een vriend van mij zei (yo Ibrahim!): “Echt weer typisch Ellis, je bent zó voorspelbaar!” Thanks, Ibosh. Is ’t erg dat ik hier trots op ben? Nee toch?

Toen werd ik ineens enthousiast. Ik heb wel een aantal dingetjes die mij typisch Ellis maken. Er zal wellicht al een tag zijn die hier een beetje op lijkt, maar ik heb er m’n eigen draai aan gegeven en m’n eigen regels. Er is één regel: er zijn geen regels! Je mag vertellen wat je zelf wil, als ’t maar herkenbaar is voor jezelf. Oh ja, er is nog een regel. Jullie moeten hem allemaal OOK doen en er wat leuks van maken! Je begint gewoon met een kleine introductie en de rest mag je zelf bedenken. Have fun!

Nou, hoi, ik ben dus Ellis. Ik ben 19 jaar en ik woon in Utrecht. Leuk hè? Ja, vind ik ook. Verder hou ik van heel veel dingen, waaronder m’n familie en vrienden.

Typical Ellis #1: nagellak verslaafd.
Dit komt voor de fanatieke lezertjes onder jullie vast niet als verassing. Ik ben gék van nagellak. Iets langer dan een jaar heb ik eindelijk m’n eigen nagels, na een hele vieze verslaving, genaamd nagelbijten. Gelukkig ben ik hiervan afgekickt en nu heb ik mooie nageltjes! Bij de categorie I’ve Nailed It kunnen jullie al m’n nagel-artikeltjes lezen. Ook heb ik de Nailpolish & Me-tag gedaan, klik maar!

Typical Ellis #2: dansen.
Ik hou van dansen, op de meest random plekken. Dit is niet zo omdat ik ’t goed kan, want dat betwijfel ik. Ik vind het gewoon leuk en grappig. Moet soms gewoon effetjes m’n energie kwijt. Vooral als er vrienden over de vloer zijn en ik sta midden in de woonkamer, heb ik er een handje van om ineens een lekker danssie te wagen. Waarom? Omdat ’t kan, daarom! Het zal jullie vast ook niks verbazen dat ik uitgaan errug leuk vind.

Typical Ellis #3: uitspraak.
Gekke uitspraken, echt wat voor mij. Ik kan er soms ook gewoon niks aandoen. Vaak word er ook gelachen om m’n platte Utregse accent. Persoonlijk vind ik ’t wel meevallen, maar ik hoor steeds vaker dat ’t toch best wel erg is. Ach ja. Hoop dat niemand er problemen mee heeft, want dan hebben ze toch echt pech!
Ook ben ik heel erg flauw. Echt, flauw. Flauwe grappen vind ik heerlijk. Net was ik Live For You aan ’t kijken en toen zei Carlo Boszhard: “Eerst hield ik ook niet van poezen..” & toen kon ik ’t gewoon níét laten “.. nee, tuurlijk houd ‘ie niet van poesjes, want hij is homo!” Dit is slechts een voorbeeld. Ik heb niks tegen homo’s hoor, echt niet, ’t was slechts een onschuldig grapje. Carlo Boszhard vind ik ook een held, begrijp me niet verkeerd. Don’t shoot me!

Typical Ellis #4: klunzig.
Ik struikel nog weleens over m’n eigen woorden en soms zelfs over m’n eigen adem. Ja, ik ben een kluns. Dit zorgt voor de nodige lachmomenten. Jullie willen vast wel iets lomps van mij zien, dus hier, veel plezier.

Typical Ellis #5: lachen.
Ik kan echt lachen om een scheet en drie knikkers. Serieus, ik lach echt véél. Ik lach ook echt om van alles. Mijn lachspieren zijn gewoon heel gevoelig, dames en heren. Hier ben ik trouwens heel blij mee, want lachen is heerlijk!

Ennnn zo zijn er waarschijnlijk nog VEUL meer dingen die mij typisch Ellis maken,
maar ik vind ’t wel weer mooi geweest.
Nu is ’t jullie beurt!
Doen jullie deze tag, link ’t dan effetjes hieronder!
Zeg wel eventjes dat jullie hem van mij hebben,
met een linkje erbij enzo, dat is wel zo netjes.

p.s. Ook leuk, de tag van Tim, namelijk deze: *clickerdeclick*

Geef een reactie

