Summer song! #10

Nummertje 10 alweer, ja hoor!

De summer songs zitten er alweer bijna op, nog een paar edities te gaan! Zoals ik al een paar keer eerder heb gezegd, op 22 september kom ik met een eindknallertje voor jullie. Dat merken jullie allemaal tegen die tijd wel!

School is weer begonnen, maar ’t weer is nog goed. ’t Zonnetje schijnt nog lekker en de korte mouwtjes hoeven gelukkig nog eventjes niet de kast in. Ik vind ’t prima, liever zomerkleren dan winterkleren. Ik hou sowieso niet van de winter, blegh. Doe mij maar lekker het zonnetje!

Van dit nummertje krijg ik spontaan zin in een goed feestje en ook de clip is errug zomers. Ook errug naakt. Leuk voor de viezerikken onder ons. Komt ‘ie!

Axwell, Ingrosso, Angello, Laidback Luke ft. Deborah Cox – Leave The World Behind

Een gedachte over “Summer song! #10

Geef een reactie

