Dutch Youtube Gathering!

Dag dames en heren, koekjes en peren!

Zaterdag 8 september is ’t ein-de-lijk zo ver. Al zolang wil ik dit event bezoeken, maar ik durfde steeds niet. Nu ik wat meer contact heb met mede youtubers en dus ook niet meer zo bang hoef te zijn dat ik niemand ken, heb ik ein-de-lijk de moed verzameld en ga ik er naartoe. Willen jullie mij zien? Of willen jullie andere youtubers zien? Dat kan!

Zie hier, mijn verkouden koppie, met m’n briljante uitleg. Geniet er maar lekker van.

p.s. Voor écht duidelijke informatie, kunnen jullie terecht op de officiële website van de Dutch Youtube Gathering. Clickerdeclick!

Geef een reactie

