Oorbellenjacht @ Asos.

Ja, je leest ’t goed. Het leek me wel om weer een keertje naar oorbellen op zoek te gaan op internet. Of ik ze ga bestellen? Geen idee. Gewoon kwijlen bij wat plaatjes is soms ook weleens leuk. Is dat raar van mij? Boeit me niet! Ik ben eventjes gaan rondneuzen op Asos en kwam deze oorbellen tegen (prijzen zijn een beetje raar omdat ze omgerekend zijn naar eurootjes):

€7,11

Ik ben niet goed in stijlen beschrijven en ik ben ook geen fashion expert, maar deze oorbellen zijn een beetje retro, toch? Anyway, I like it. In een felle kleur had ik ze ook willen hebben, maar zwart heeft ook wel iets en is bovendien makkelijker te combineren.

€7,11

OHJOOOOOO, what the hell?! Deze oorbellen zijn té leip! Deze zou ik sowieso dragen. Jullie verklaren me vast voor gek, maar ik vind ze echt supertof. Wat een bazen-oorbellen.

€14,22

Wauw, deze oorbellen zijn blauw. You don’t say?! Dat eerste zinnetje rijmt in ieder geval. Blauw vind ik een erg mooie kleur en deze oorbellen vind ik ook erg tof. Beetje abstract enzo, dat vind ik soms wel tof wat betreft sieraden. Deze zou ik zeker kopen als ik ze in een winkel tegen zou komen.

€11,37

Wow, deze oorbellen zijn groot. But I like it! Het mag wel opvallen van mij hoor, daar heb ik geen problemen mee. Ik vind ze stoer. Ik hou er van.

€14,22

Damn, deze zijn mooi zeg! Ik heb wel erg opvallende oorbellen uitgekozen hè? Als ik aan Asos denk, denk ik ook wel een beetje aan opvallend. Al hun sieraden hebben toch iets aparts. Vooral deze, ze zijn echt heel mooi!

€8,53

Normaal hou ik niet zo van hangende oorbellen. “Maar Ellis, die andere oorbellen uit dit gekke artikel van je die hangen toch ook?!” Yes, that’s true, my sweet followers. Maar ze zijn zeg maar vast. Die kunnen niet vast gaan zitten in je haar. Deze bovenste oorbellen wel. Toch ben ik verliefd op deze. They are very pretty, yes!

Ennnnn dat was ‘t!
Wat vinden jullie van deze oorbellen?
Weten jullie nog een andere site waar ik op oorbellenjacht kan gaan?!

5 gedachtes over “Oorbellenjacht @ Asos.

Geef een reactie

