Summer song! #11

De een na laatste summer song, ’t is toch wat!

Zwoele zomeravonden, ’t zit er voorlopig helaas effe niet meer in. Ik vind ’t jammer. Ik ben veel meer van zonnestraaltjes, zwembaden en cocktailtjes. De winter is echt niet aan mij besteed. Bah, ik haat de kou. De sneeuw heeft nog wel een beetje romantiek in zich, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Maar hey, wacht eens even! Dit is SUMMER song! Wintersongs bestaan niet, of wel? Anders ga ik in de winter gewoon 3 maanden winter song doen op woensdag! Dat kan niet, toch? Wel of niet? Willen jullie dat?

Back to business. Dit nummer vind ik dus perfect passen bij een romantische zomeravond. Het is een beetje loungy, beetje zwoel.. Ik hou er wel van. Geniet mee!

Simply Red – Sunrise

Een gedachte over “Summer song! #11

Geef een reactie

