Machtig mooi cameraatje.

Vandaag had ik m’n eerste echte fotografie-les. Nou jongens, dat was me toch een feest! We mochten een camera lenen van school. Ik doe dat ding om me nek, ik loop naar buiten en ik begin foto’s te schieten. Pas toen ik echt goed bezig was, besefte ik wat voor pareltje ik in m’n handen had. De Nikon D3000. Shit man, ik wil die.

Een groot, zwart toestel. Oneindig veel mogelijkheden. Machtig mooie foto’s maakt ‘ie. Godvergeten duur is ‘ie. Waarom heb ik geen geldboom in de tuin staan?! Het zou het leven zoveel makkelijker maken, eerlijk waar! Iedereen die zegt dat geld niet gelukkig maakt.. ik geloof jullie niet.

Ik zou de allermooiste foto’s voor jullie maken. De mooiste foto’s zou ik op deze blog plaatsen. Jullie zouden de ogen uitkijken en versteld staan van mijn kwaliteiten. Of beter gezegd, van de kwaliteiten van ’t pareltje. Dat mooie pareltje, die lieve Nikon D3000. Wat een schatje. Wat een moppie. Och, ik hunker naar je.

Jullie lezen hoe gelukkig ik hiervan word hè. Wees nou eens eerlijk, wat is er beter dan een ander gelukkig maken? Stort uw geld naar giro ELLIS en alles komt goed.

Geef een reactie

