Forever 21 wants!

Oké jongens, ik heb eindelijk internet bankieren. M’n loon wordt ook alweer bijna gestort. Al maanden zit ik te kwijlen bij bepaalde Forever 21 spulletjes. Ik vrees dat de tijd nu daar is. Ik kan me niet meer inhouden. Now is the time. Nu moet het gebeuren.

“Maar Ellis, wat ga je dan bestellen?!” Nou kinders, dat zal ik jullie eens laten zien!

€16,75

Normaal ben ik niet zo van de beestjes op shirts, maar ik begin ’t steeds meer te waarderen. Dan moet er wel een leuke draai aan gegeven zijn, dat dan weer wel. Dit shirt vind ik erg grappig, je weet wel ‘party animal’ en dan een beest (animal, duh!) erbij afgebeeld. Ik vind ’t humor. De kleurtjes in ’t shirt vind ik ook heel tof. I love it!

€19,75

Deze blouse is leeeeuuuk! Zelf heb ik ook een gele broek en zou ik ‘m denk ik ook zo combineren. Het staat heel speels en daar hou ik wel van. Ik wil deze blouse graag bestellen, maar met dit soort doorschijnende blousjes wil ik altijd zien of ’t wel staat. Ik heb zoveel van dit soort leuk gekleurde blousjes gezien in de winkel, maar er waren altijd 2 probleempjes: Het stond me niet óf ik vond ’t blousje net iets te duur. Deze valt mee qua prijs. Twijfel twijfel, wat doe je met me?!

€19,75

Met dit blousje is ’t een beetje hetzelfde verhaal. Deze is ook doorschijnend, maar volgens mij alleen bij de mouwtjes. Wat het risico is met strepen (in dit geval zigzag-strepen maar dat doet er verder niet toe), is dat het heel breed kan maken. Dat moeten we natuurlijk niet hebben hè?! Toch vind ik ‘m heeeeel leuk, vooral doordat de strepen zigzag zijn en ik ben gek op blauw in m’n kledingkast. Niet alleen in m’n kledingkast, ik draag ’t natuurlijk veel liever. Ik koop geen kleren om er vervolgens alleen naar te kijken natuurlijk!

€15,75

Dit shirt is leuk! Ik zou ‘m willen dragen op zo’n soort zwarte, leren broek. Die ik trouwens nog niet heb, maar dat terzijde. Dit shirt is tof, me likey.

Ennnnn dat was ’t wel zo’n beetje.
Al twijfel ik wel veel, maar dit zijn slechts een paar opties.
Wat vinden jullie van deze items?!

2 gedachtes over “Forever 21 wants!

Geef een reactie

