De zomer eindigt, met een verassing..

De zomer kan wat mij betreft nooit lang genoeg duren. Ja, we hebben wat regenachtige dagen gehad, but come on, we’re talkin’ about Holland here, what did you expect?! Anyway, ik heb prima genoten van m’n zomer. Ik heb vele dingen gedaan, lees dat hier maar.

Elke woensdag konden jullie genieten van de summer songs. Ik ga jullie even een overzichtje geven. Komt ‘ie!

#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10
#11
#12
En dan hadden we ook nog deze post, van vóór de zomer:
Summer Vibes.

Wie mij goed kent, weet dat ik geen genoeg kan krijgen van goede muziek. Muziek die mij laat dansen. Muziek die mij een goed gevoel geeft. Vooral zomerse muziek vind ik fijn. Soms een beetje fout, maar ook daar hou ik van. Van alle markten thuis, that’s me. Omdat ik er geen genoeg van kan krijgen, heb ik.. voelen jullie hem al aankomen?..

DE SUMMER SONG TOP 50!!!

Alle nummers uit de bovenstaande posts zijn er ook in te vinden en ’t is slechts een random volgorde. Pak je cocktailtje, zet je zonnebril op je neusje en ga lekker in je zomerkledij in de zomer zitten. Heb lef. Wees een daredevil. Stoer joh!

Het is 21 september. De herfst is officieel begonnen. Voor ons echter nog even niet. Geniet ervan!

Linkje naar de afspeellijst: http://www.youtube.com/watch?v=BJ-CmHZrKHU&list=PLm0wzoMlT1gudItxQ-MyG2LNe13TN5af6&feature=plcp

Geef een reactie

