Oorbellenjacht @ Forever 21.

Die oorbellenjacht beviel me wel. Zoals jullie al eerder konden lezen, ben ik ’t internet aan ’t afstruinen, op zoek naar oorbellen. Vorige keer ging ik op jacht bij Asos, dat kun je HIER lezen.

Blauwe driehoekkies.

€3,90

O MY GOD, IT’S A TRIANGLE AND IT’S UPSIDE DOWN, OH SO HIPSTER, O MY GOD! Grapje. Het is dus een omgekeerd driehoekje. Hij is blauw en heeft gouden hoeken. “Goh Ellis, dat zagen we niet!” Graag gedaan! Nee, maar effe alle gekheid op een stokkie, dit zijn leuke oorbellen. Mooi kleurtje. I like it.

€3,90

Dit doet me een beetje denken aan de tribal/aztec-trend. Deze oorbellen zijn net een soort pijltjes die wijzen naar beneden, zo van “Yo bro, kijk naar mijn gespierde schouders!” Ik vind ze heel leuk, maar ik twijfel een beetje aan ’t feit of ze me wel leuk zouden staan. Wat vinden jullie?

€3,90

Spikes, yaaaay! Spikes zijn tof. Ik heb al een setje van zulk soort oorbellen, jaren geleden een keertje gekocht bij de H&M in echt neon-roze. Niks om mee te combineren. Frustrerend as shit! Zwart is wel goed te combineren, dus deze oorbelletjes zou ik maar al te graag toevoegen aan mijn collectie.

€1,60

Wow, deze oorbellen zijn echt heel stoer! Aparte kleuren, ik vind ’t mooi. Als je ze vanaf de zijkant bekijkt, kun je er gewoon doorheen kijken. Kijk maar (CLICK IT!). Er zit dus op de bodem een soort print waardoor je deze kleur te zien krijgt wanneer je ze van vooraf ziet. Heel gaaf gedaan.

€3,90

Aaaw, deze oorbelletjes zijn cute! Normaal ben ik niet zo van ’t schattige, want ik heb soms een beetje het idee dat ’t niet echt bij me past, maar door ’t felle kleurtje is ’t toch wel weer iets voor mij. ’t Is leuk dat ze een beetje glinsteren ook.

Mijn conclusie:

Van de 18 pages met oorbellen zijn dit vrijwel de enige die ik ECHT tof vond. De oorbellen van de Forever 21 passen toch niet helemaal bij mijn stijl. De prijs is wel echt om over naar huis te schrijven, want wat zijn de sieraden bij Forever 21 heeeerlijk goedkoop!

Wat vinden jullie van m’n earring likes? 

Geef een reactie

