Verlangend naar tickets.

Daar zit ik dan. In ’t lokaal met 20 nog wat mensen om me heen. Eentje is er net zo nerveus als ik en zijn naam is Myron. Nerveus ben ik als in, too nervous to function. Dus, van m’n schoolwerk komt niet veel terecht. Dat word huiswerken.

Verlangend naar iets waarvan we niet zeker weten of we ’t kunnen krijgen. Wat betreft de financiën zit het wel snor, gelukkig. Dat is niet ’t probleem. ’t Gaat om die rij van weet ik veel hoeveel kilometers. ’t Gaat om de timing, een kwestie van secondes en ’t is al gebeurd. We moeten zo snel zijn als ’t licht, sneller zelfs, zoals Team Rocket. Je weet wel, van Pokémon. Ja.

Om 12 uur is ’t zo ver. Dan zitten we inmiddels in een ander lokaal. Dan zitten we daar, met onze laptopjes naast elkaar, samen met onze SLB-er die ons onvoorwaardelijk steunt en ook een aantal andere lieve klasgenootjes die ook voor ons in de wachtrij gaan staan. Om 5 over 12 begint de pauze. Dan kan er sprake zijn van twéé situaties: we blijven in ’t lokaal om te wachten tot we de rij doorgekomen zijn óf we kunnen een zalig pizzabroodje halen om te vieren dat we kaartjes hebben. “Het kan ook dat jullie de kaartjes niet krijgen..” Koppie houden! Dat is uit den bozen, daar wil ik niet eens over nadenken.

Swedish House Mafia, this is your last tour. Our first and last time to see you. We will fight for you. We will make this work. See you 7 december!

6 gedachtes over “Verlangend naar tickets.

Geef een reactie

