Current music likes. #3

Dag dames en heren, koekjes en peren!

Hier is weer een current music likes, because I like good music!

Swedish House Mafia ft. John Martin – Don’t You Worry Child.
Met de zweedse huis mafia moeten we natuurlijk effe beginnen. Om even terug te komen op m’n blogpost van gisteren (CLICK IT!), guess what.. IK HEB KAARTJES! =D Ik ben zo blij als een klein kind dat voor ’t eerst naar Disneyland gaat. Eerlijk waar, ik heb er zó’n zin in!
Naast dat feit vind ik dit nummer ook fantastisch. Dit nummer hebben ze wat mij betreft echt goed uitgekozen als ‘afscheidslied’, want helaas gaat Swedish House Mafia er na 7 mooie jaren een einde aan breien. In de videoclip kunnen jullie zien wat voor geweldige shows zij kunnen geven en ik voel me vereerd dat ik over een paar maandjes mag zeggen dat ik ’t ook heb meegemaakt!

Dr. Dre ft. Eminem & Skylar Grey – I Need A Doctor.
Dit is een mooi liedje. Ik heb Eminem altijd al een goede rapper gevonden, maar ik luister gewoon niet veel naar rap. Rap afgewisseld met zang vind ik vaak wel een fijne combinatie, zoals bij dit nummer ook ’t geval is. Skylar Grey heeft een erg fijne stem om naar te luisteren en was, wat mij betreft, the perfect catch voor dit liedje. Good job guys!

Sam Sparro – Happiness (The Magician Remix).
Je weet toch wel, die liedjes die je voor ’t eerst hoort en dan niks vind. Vervolgens hoor je ze wat vaker, blijven ze toch hangen en begin je ’t tóch een tof nummer te vinden? Dat had ik met dit nummertje. Die stem van Sam Sparro is sowieso om bij weg te smelten, wat een zalig geluid heeft die vent. Lekka nummertje heurrrr.

Frank Ocean – Thinkin’ ‘Bout You.
Dat Frank Ocean een goede stem heeft, dat is algemeen bekend. Toch luisterde ik niet naar z’n muziek, tot dat m’n vriend dit nummer op had staan en de hoge stukken mee probeerde te schreeuwen. Wat faalde, maar wat wel schattig was. ’t Is ook een droppie.
Dit liedje is cute en lekker rustig. I like it.

David Guetta ft. Sia – She Wolf (Falling To Pieces).
Nadat ik Titanium had gehoord, vond ik dat dit duo geen beter nummer had kunnen maken. Titanium vind ik nog steeds een zalige plaat, maar She Wolf klinkt toch ook wel héél fijn in m’n oortjes hoor! Als dit gedraait word tijdens ’t uitgaan, word ik geheid gek. Heerlijke plaat!

Ennnn dat was ‘m alweer!
Wat vinden jullie van deze nummertjes?

Een gedachte over “Current music likes. #3

Geef een reactie

