Fabulous Forever 21 Finds.

Ach kinders, ik ben zo blij als een gestoorde. Ik heb een aantal dingetjes gevonden op Forever 21 die ik al zólang wil hebben, waarvan ik al maanden een beeld in m’n hoofd heb, maar steeds niet kan vinden. Nu was ineens ’t zalige moment daar, eindelijk had ik gevonden waar ik al tijden naar op zoek was. Wat blijkt? ’t Is de Amerikaanse Forever 21 en ik denk dat de verzendkosten dan toch iets verder gaan dan een eurootje of 6, zoals wanneer ’t verzonden word in Europa. Balen dit. Toch wil ik m’n Fabulous Forever 21 Finds (dat heb ik effe goed bedacht hè!) met jullie delen. Veel kijkplezier!

$22.80

Deze trui, it’s AWESOME! Ik kan er niet over uit hoe LEIP ik deze vind, ik wil ‘m ZO graag hebben! Hij is toch tof? Kom op man, ’t Is Patrick Ster! De enige echte! I LOVE him!

$19.80

Ik ben gek op Mario Kart. Mario Tennis op de Nintendo 64 is ook gruwelijk. Ik wil al-tijd Yoshi in m’n team. Waarom? Because he’s cute and he’s a boss, that’s why! Ook deze trui wil ik supergraag aan m’n collectie met truien toevoegen.

$19.80

Oké, hoe tof ik deze trui ook vind, er zit me iets dwars. Geachte ontwerpers van Forever 21, ELMO IS ROOD EN NIET PAARS! In ’t paars is deze trui ook leuk hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ’t klopt gewoon niet. ’t Moet wel kloppen, maat!

$17.80

It’s me, Mario! ’t Feit dat deze slogan ook nog op ’t shirt staat, maakt ’t shirt alleen nog maar vetter. Ik zoek al zolang naar een shirt waar m’n grote gesnorde vriend op staat. I want it!

$15.80

Wonder woman, ja. She’s awesome. Dit shirt is awesome. Ik blijf maar zeggen hoe awesome ik alles vind, maar ’t IS ook gewoon zo. Ik ben gek op dit soort prints. It doesn’t have to be too serious, just let it be fun.

$13.80

De hele combinatie van deze outfit is mooi. De gele broek erbij, de gouden ketting, I love it! Zelf heb ik ook zo’n soort ketting en een gele broek heb ik ook. Ik zou ’t waarschijnlijk ook zo dragen. Dit shirt is echt tof. Écht, tof gewoon.

Ja, sorry, ik was te lui om de dollars om te rekenen naar eurootjes.
Hebben jullie enig idee hoeveel verzendkosten je moet betalen wanneer ’t vanuit The United States Of Amerika verstuurd moet worden? Ik heb ze al gemaild, maar heb nog geen reactie.

Ennnn dat was ‘m!
Hoe vinden jullie m’n Fabulous Forever 21 Finds?!

2 gedachtes over “Fabulous Forever 21 Finds.

  1. Kan iemand mij vertellen of de patrick trui nog ergens te vinden is? Internet of een winkel maakt niet heel veel uit, maar ik moét die hebben voor een vriendin :))

Geef een reactie

