In de les.

Daar zit ik dan, in ’t lokaal met een prachtige graffiti-muur achter me. Wat een festijn. We hebben nu een uurtje AMV. “Maar Ellis, what is AMV?!” AMV, beste mensen, staat voor Algemeen Maatschappelijke Vorming, leuk hè?! Ja mensen, ’t is dolletjes. We hebben ’t op het moment over politiek. Dat vind ik zó interessant, dat ik aan ’t bloggen geslagen ben. Dat allemaal omdat ik ’t zo boeiend vind. Ruiken jullie ’t sarcasme?

Ik vind politiek saai. Saai om over te hebben. ’t Zal best belangrijk zijn, maar omdat ’t belangrijk is, betekent dat niet meteen dat ’t dan ook boeiend is. Want dat is ’t niet, in mijn ogen.

De leraar vertelt ons dat ‘ie heel moe is en dat ’t laat werd vanacht, want hij had bakken met werk. Hij is moe, wat begrijpelijk is. Iedereen had een stelling moeten voorbereiden. Wist ik dat? Euhm, nee! Hij wil effe rustig gaan zitten, dus vroeg of iemand voor de klas wilde staan met een stelling. Vol enthousiasme reageerde iedereen natuurlijk. Ruiken jullie ’t sarcasme nog steeds? Jullie hebben goede neusjes. Anyway, hij pikte er iemand uit. Mij niet, gelukkig. Ik zit nog veilig achter m’n laptopje.

Wat is ’t praktisch nut van dit blogje? Helemaal niks, dames en heren, maar ’t is wel lekker tijdsverdrijf voor mij. Ik had ook Pokémon kunnen spelen natuurlijk, maar die is vastgelopen en nu kan ik niet meer verder. Baal ik daarvan? JA!

Om te voorkomen dat ik nog meer onzin ga uitkramen, ga ik jullie nu een fotootje laten zien, om vervolgens weer op te gaan letten. Dag dag!

Een gedachte over “In de les.

Geef een reactie

