Eigen Facebook-pagina!

Dag mensen van ’t goede leven!

Even een korte post, met een kleine update. Wanneer ik reacties krijg, zijn ze positief. Eigenlijk vond ik m’n publiek en m’n blog zelf nog niet ‘groot’ genoeg om een eigen page voor aan te maken, maar om geen risico te lopen dat iemand er met mijn domein vandoor gaat, heb ik de pagina uit voorzorg toch aangemaakt. Now I know what you’re thinkin’ “WHAT’S THE URL?! I NEED TO LIKE THAT SHIT!” Ik heb een zesde zintuig jongens, ik zou professioneel gedachtenlezer moeten worden. Ik zou bakken met geld verdienen. Maar goed, het ging om de link. Hier is ‘ie! facebook.com/omyellis

Ook heb ik natuurlijk nog een eigen youtube-kanaal, maar ik wil meer filmpjes maken. Ik heb wat materiaal liggen wat ik nog wil monteren, maar ik weet nog niet goed hoe ik moet beginnen want heb weinig tot euh, eigenlijk GEEN ervaring met editten. Toch vraag ik jullie om wat leuke ideetjes, eventuele tags? Wat willen jullie zien? Zeg ’t maar!

Aaaaaaaand she’s gone,
toedeloetjes!

Een gedachte over “Eigen Facebook-pagina!

  1. Ik moest echt lachen om de aaaaaaaaaaaand she’s gone. :’) Zo gaat het ook met het weekend. No joke. ik heb hem lekker geliked. Niet groot genoeg? Dafuq, lekker die pagina aanmaken har, altijd handig. Door zoiets blijf je ook up-to-date. Je moet gewoon editen knaap, gewoon doen! Ehm.. ik wil een make-uptutorial zien!!

Geef een reactie

