Tip: jouw online wishlist @ SVPPLY!

BOEM! Dat is een groot logo.

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Je kent ’t wel, al die online shops waar je de leukste dingen voorbij ziet komen. Nou kun je wel van alles wat je ziet een bestandje opslaan, maar als echte fashionfreak staat je pc dan binnen de kortste keren vol met honderden files en ben je het overzicht helemaal kwijt. Daarom heb ik een leuke tip voor jullie!

Kennen jullie de site SVPPLY al? Het is een site waar je jouw eigen wishlist kan samenstellen. “Hoe werkt dat precies dan?” Jaja, ik hoor ’t jullie gewoon al denken. Je maakt een eigen account aan, wat zo gepiept is. Stel, je zit op een toffe webshop en je ziet iets leuks wat je graag wil hebben. Dan ga je hierheen en klik je op de Buy Later Button, kijk maar even:

Vervolgens open je de pagina met ’t artikel wat je leuk vind. Wanneer je op de Buy Later Button hebt geklikt, kom je op een nieuwe pagina terecht. Daar staat een koraalachtig-gekleurde button die je sleept naar je pagina naar keuze.

Let op: de button werkt niet bij alle online webshops, wat soms een flinke domper op de feestvreugde kan zijn. Op Forever 21 doet ‘ie het wel hoor, wees gerust. Ik zal jullie eventjes laten zien hoe het precies in z’n werk gaat.

Wanneer je met de button gesleept hebt, word je site zo. Het blauw omlijnde icoontje komt dan rechts in je venster te staan, maar voor ’t gemak heb ik ’t hier er eventjes slordig bijgeplakt. Dat doe ik gewoon effe, jaja. Wanneer je op “Click To Add” hebt geklikt, krijg je het volgende te zien:

Hier kun je precies selecteren of je ‘m aan een bepaalde, persoonlijke collectie wil toevoegen, een categorie kiezen en het product in een bepaalde prijsklasse zetten. Handig toch?!

Op deze manier, kun je je eigen wishlist samenstellen. Is ’t niet handig?! Ik zal jullie eventjes laten zien hoe ’t er dan ongeveer uit komt te zien. Dit zijn mijn ‘likes’ bijvoorbeeld, die je hier (CLICK IT!) kunt zien.

Ik gebruik deze tijd al heel lang met veel plezier. Wanneer ik iets zie op een webshop waarvan ik denk “WAJO WAJO, DIE WIL IK HEBBEN G”, dan open ik SVPPLY et voilá!

Ennnn dat was ‘m! 
Have fun with it!

Een gedachte over “Tip: jouw online wishlist @ SVPPLY!

Geef een reactie

