Webcam shots.

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Instagram is een heel populair programma. Ook ik kan over een tijdje instagrammen en met allemaal nuteloze dingen jullie vervelen. Tot die tijd heb ik gelukkig mijn geliefde webcammetje, waar ik ook veel leuke fotootjes mee schiet hoor! Willen jullie ze zien? Lees dan lekker verder!

Laat ik maar beginnen met de liefste foto: die van mij en m’n lieve vriendje Menno! Hij houdt niet zo van foto’s maken, maar jullie kennen me, ik krijg alles voor elkaar. Als een baas, dat doe ik effe. Kijk wat een lief koppie hij heeft. Schattig hè?!

28 september werden Myron en ik de trotse eigenaren van tickets voor Swedish House Mafia! Na fanatiek wachten is ’t ons gelukt. Mijn zenuwen drukte ik uit in dit blogje. Na een tijdje kreeg Myron de kaarten binnen en toen hij ze mee nam, moesten we er wel effetjes mee op de foto! Op de achtergrond zie je Sam.

En hier gingen Justin & Sam effe samen de trolls uithangen. Stelletje gekken.

Nu we toch bezig waren, moest er wel een leuke groepsfoto gemaakt worden. Samen met Evelien, Justin, Myron, Rick & Sam kwam deze foto als mooist uit de bus. Een bonk van vrolijkheid en een vleugje psycho toegevoegd door Sam. Isn’t it pretty?!

Mama ging op visite naar een oude buurvrouw van ons. Ze wilde dat ik weer een keer meeging. Dat deed ik, maar ik nam wel m’n laptoppie mee. Natuurlijk ging ik even kijken wat ze in de kast hadden liggen. Dat kan daar gewoon. Deze smaak had ik nog nooit geproefd, maar lekker dat ‘ie was! Om nom nom!

Het duimpje omhoog, ’t begint bijna een dingetje van me te worden. Achja, ieder z’n ding toch? Met m’n pretkoppie kan ik ’t best hebben, al zeg ik ’t zelf.

Ibrahim was op visite, dus die moest er ook effe bij! Je ziet een stukje kauwgom bijna uit m’n smoel vallen. Och och och, ik ben zo ont-zet-tend charmant af en toe.

Tot 5 uur op school zitten vanaf half 9 is echt geen pretje. Deze foto werd genomen tijdens ’t allerlaatste uur. Ik had er echt geen zin meer in en ik begon nogal in te kakken. Ik ging maar effe een fotootje maken, om effe met iets anders bezig te zijn dan de les. Slechte student ben ik, hè?

Ook moest ik nog effe op de foto met Romy en Queeny natuurlijk, wat we regelmatig doen. Nutteloze foto’s maken. Waarom? Omdat het kan, that’s why!

Ennnn dat was ‘t!
Vonden jullie dit leuk?
Vaker doen?

Geef een reactie

