Stuck In The Head #5.

Soms heb je van die liedjes die gewoon als drugs werken. Je blijft er naar verlangen en wil ’t steeds weer opnieuw. Luisteren. Steeds weer opnieuw wil ik dit nummer luisteren. Ik zat laatst met een vriendinnetje (yo Ilona!) op school in de pauze Tap Tap Revenge te spelen op m’n iPod Touch. Kennen jullie dat spel ook? ’t Is keileuk.

Nou, het potje werd gespeeld en dit liedje weer gekozen. Ik kende veel nummers van David Guetta al, maar deze nog niet. Nieuwsgierig als ik ben, koos ik dus dit nummer uit.  “Leuk liedje” dacht ik, heel rustig. Thuis lekker gedownload en sindsdien draai ik hem plat. Of nou ja, draaien, niet echt draaien natuurlijk. Ik bedoelde natuurlijk gewoon dat ik hem vaak luister op m’n computer. Sorry hoor, pietje precies!

Ik weet niet wat ’t is maar ik vind het gewoon een lekker nummertje. Of jullie dat ook vinden? Dat mogen jullie nu zelf gaan ondervinden. Veel plezier!

Geef een reactie

