Brabbel brabbel.

Gisteravond ben ik lekker uitgeweest. Het was leuk, leuker dan ik in eerste instantie verwacht had. Onverwachtse gezelligheid is dubbel zo relaxed. Op ’t moment dat m’n hoofd m’n kussen raakte, was ik weg. Ik hoefde niet op weg te gaan naar dromenland, ik was meteen moe. Om een uurtje of 12 ’s middags (vandaag dus) werd ik wakker geroepen door m’n zus, dat we gingen lunchen. De bolletjes stonden op tafel met verschillende soorten beleg erom heen. Nom. Ik at maar 3 bolletjes. Niet door een kater. Het woordje ‘kater’ komt niet voor in mijn woordenboek, wat erg fijn is. Ik had gewoon geen honger. Dat opzich is al een wonder, want dit varken hier heeft altijd honger. Maar ach. Moe maar voldaan, ben ik. Ik heb vanmiddag een verrassing in elkaar geknutseld voor iemand die me heel dierbaar is. Hihi. ’t Is nog onbekend. Nu wacht ik op m’n pizza. Het leven is goed.

Ik hou van brabbelen. 

3 gedachtes over “Brabbel brabbel.

Geef een reactie

