Ooit, was ik een fangirl.

And I regret nothing!

Jullie zijn nu vast keinieuwsgierig naar hoe ik er toen uit zag hè. Ik heb hier wel een fotootje.

Hoi, ik ben Ellis van 14. Ik heb een beugel, maar ik lach gewoon schaamteloos met m’n mondje open. Bamboo-oorbellen zijn leuk. Shuttershades op je knar zetten net voor je een foto maakt is ook heel hip, ookal is ’t totaal niet handig. Ik maak overal foto’s van en ik doe graag gek. Nicolai Kielstrup is mijn held, hij komt uit Denemarken, deed mee aan ’t junior songfestival in 2005 en ik ben stiekem een beetje verliefd op hem.

*AND BACK TO REALITY!*

Hoi, ik ben Ellis van 19. Ik heb heerlijk rechte tanden en ik lach schaamteloos met m’n mondje open. M’n bamboo-oorbellen zijn inmiddels helemaal verkleurd, stomme plastic poep dingen, maar ik ben van plan nieuwe te kopen. M’n shuttershades liggen ergens opgeborgen, maar ik ga ze niet weggooien. Ik maak nog steeds keiveel foto’s en ik doe nog steeds errug graag gek. Nicolai Kielstrup was ik vergeten, tot de dag van vandaag. Want wat kwam ik tegen?

Ja, dit heb ik gemaakt. Er staat dat ‘ie er net een maand geleden weer op is gezet, maar dat is niet waar. Volgens mij is ’t bijna een jaartje of 5 gelee dat ik deze heb geplaatst. Toen ik op m’n oude youtube-channel inlogte en ontdekte hoeveel views dit had, heb ik ’t weer online gezet. Ook omdat ik vond dat ik me niet hoef te schamen voor waar ik vroeger fan van ben geweest, want aan zijn muziek heb ik erg veel plezier beleeft. Toch ga ik jullie even vertellen dat deze video meer dan 170.000 views heeft. Crazy, right?!

En dan te bedenken dat ik toen dat filmpje in elkaar flanste en nu met m’n eigen filmpjes bezig ben. Some things apparently never change.

Och, wat was ik fan van Nicolai. Echt hoteldebotel, tot over m’n oortjes verliefd hè. De meest cliché romantische dingen fantaseerde ik. Nu moet ik er niet meer aan denken hoor, want ik heb nu een vééél leuker vriendje! Maar ’t is soms weleens grappig om terug te denken aan hoe gek je kan denken als je een aantal jaartjes jonger bent.

Ennnnnn dat was ‘m!
Wie was/is jouw celebrity-crush?
En wat voor gekke dingen heb je gedaan toen je aan ’t fangirlen (fanboyen mag ook hoor) was?!
I wanna know!

Geef een reactie

