Een overdosis schattigheid.

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Jullie kennen ’t allemaal wel, die typische filmpjes die je doen ‘aaaaaah’-en. “Aaaah, wat een poeppie!” – “Kijk dan joh, zo schattig!” – “IT’S SO FLUFFYYYYYYYY” en allerlei dingen in die richting. Dingen die je hart laten stralen. Dingen die je oogjes een tikkeltje doen tranen. Dingen die een glimlach op je gezicht toveren. Dingen die je hart veroveren. Geniet er van!

Degene die dit liedje onder ’t filmpje heeft gezet: “Congrats bro, you’re freakin’ awesome!” Hahaha, nee maar effe zonder grappen en grollen, dit muziekje past er precies bij! ’t Voegt wat toe aan ’t schattigheidsgehalte. ’t Geeft ’t wat extra’s. Vinden jullie niet?!

Dit-egeltje-is-ZO’N-baas! Kijk ‘m chillen. Kijk ‘m lekker een happie eten. Lekker borrelnootje, lekker heurrr. En hoe kan je ’t hem kwalijk nemen? Borrelnootjes zijn nou eenmaal keilekker! Geef me een zwembad vol borrelnootjes & ik duik erin! “Gaat dat niet een beetje ver, Ellis?..” Ik zou Ellis niet zijn, als ik af en toe niet een tikkeltje zou overdrijven.

Deze video kenden jullie vast al, want deze ging keihard viral. En terecht, kijk dan! A running ducky, the recipe of success. Ik vind het geweldig. Echt.

Dit kleine ventje is ook al zo’n schatje. Voor de muzieknoobs onder ons, dit is Hey Jude van The Beatles. Ik ben echt onder de indruk van hoe goed dit kleine jochhie de tekst kent! Zie ‘m ook zo leuk staan met die gitaar in z’n handjes. Briljant dat ze dit hebben vastgelegd op video, want nu kan iedereen er van meegenieten en kan ik er lekker een blogje over schrijven. Thanks people! Oh ja, let eventjes op z’n buiging aan het einde. Machtig.

Hahaha, dit jochhie is echt een held. Hij is lekker bijdehand en lekker spraakzaam. Ik vind ’t leuk. Kijk zelf maar!

Dit is de schattigste babytweeling die ik ooit heb gezien. Ik maak geen grappen nu. Kijk ze wiebelen met z’n tweetjes. Vooral dat begin, dat de linker de rechter aankijkt, met van die schattige pretooggies. En daarna gaan ze wiebelen! Kom op konijntje, doe maar wiebelen wiebelen. Sorry, dat had ik effe in m’n hoofd.

Ennnn dat was ‘m!
Hebben jullie er net zo van genoten als ik?!

Een gedachte over “Een overdosis schattigheid.

  1. Aaw wat schattig allemaal! Wat heb jij een leuke blog! Ik ben je met bloglovin gaan volgen. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Geef een reactie

