Mighty Maudy: nieuw rubriekje!

Kiekeboe!

Ik heb weer wat leuks hoor dames en heren. Ik heb weer wat gefixt. Vroeger zat ik op dansen. Leuk joh. Toen niet meer. Jammer joh. Een vriendin (yo Courtney!) van mij wilde mij op een dag iets laten zien en zei “Ellis, dit vind jij leuk!” en toen liet ze me de nail-arts zien van Maudy. Maudy post haar creaties vaak op Facebook, want dat vind ze leuk. Toen m’n vriendin haar had laten zien, herinnerde ik het me ineens weer “Zij zat bij mij op dansen vroeger!” en zo is ’t balletje gaan rollen.

We raakten aan de praat en toen ik de categorie “I’ve Nailed It!” had aangemaakt op de site, wist ik meteen dat ik haar wilde om een keer nail-art tutorials voor m’n blogje te maken. Als ik ze maak, geloof me, dat word niks. Vandaar dat ik nu Mighty Maudy heb! Leuke naam hè? Zelf bedacht, ze weet er nog niks van, hihi.

Hoe vaak ze voor de site zal werken is niet bekend. Ik geef haar alle vrijheid en ze mag ’t zelf weten. Dus misschien zullen jullie af en toe geduld moeten hebben, maar ach. Je moet toch wat hè!

Morgen krijgen jullie een leuke Halloween tutorial te zien, dus hou de site in de gaten!

2 gedachtes over “Mighty Maudy: nieuw rubriekje!

Geef een reactie

