OPROEP: leuke ideetjes voor een video?

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Soms weet ik ’t allemaal niet meer en ben ik gewoon koos inspiratieloos. Ik kan niet altijd Super Ellis zijn. Het spijt me dat ik jullie zo moet teleurstellen, maar ’t is niet anders. Jullie zijn lief, toch? Help tante Ellis dan even met brainstormen voor eventuele challenges of iets dergelijks, voor haar Joetoeptjennel! Ja, ik bedoel youtube-channel, duh.

Zet het hier in de reacties of reageer op youtube!

En, abonneer even.

3 gedachtes over “OPROEP: leuke ideetjes voor een video?

  1. Maak maar een mooi introductie filmpje van Beauty Moments Schalkwijk voor op me site!😉 Als je je verveelt ik heb genoeg ideeën haha

    Xxx

    Op 2 nov. 2012 om 21:09 heeft omyellis het volgende geschreven:

    > >

Geef een reactie

