School is leuk – deel 1!

“School is leuk.. Ellis, gaat ’t wel goed met je?” Met mij gaat ’t prima, dames en heren. Ik vind school leuk ja, want ik doe een leuke opleiding en ik zit in een leuke klas. Ik zet al een tijdje op de meest random tijden m’n webcammetje aan en begin random met filmen. Het was het plan om ’t aan ’t eind van ’t schooljaar te editten en er iets leuks van te maken, maar dan zou ik weet ik veel hoeveel filmpjes hebben en dan ben ik ’t overzicht compleet kwijt. Dus, wat heb ik gedaan? Dat willen jullie weten hè? Ik weet dat jullie dat willen weten. Zal ik ’t dan maar vertellen? Vooruit, ik zal ’t jullie vertellen:

Ik ga gewoon aan ’t eind van elke schoolperiode een soort montage maken van de beelden die ik op school heb gemaakt. ’t Is random, maar leuk. Dus. Check ‘t! Én vergeet niet, dat jullie nog steeds op m’n Joetoep-channel (CLICK IT!) kunnen abonneren. ’t Kost niks hoor, wees niet bang.

Geef een reactie

