Beautiful song.

Dag lieve mensen.

Ik heb laatst een current music likes gedaan, maar toch wil ik dit nummer met jullie delen. Ja, hij is van Coldplay. Is ’t geen verassing?! Ik ben echt gek op dit nummer. Het is zo’n rustig nummer met heel mooi, rustgevend geluid. Ik kan er uren naar luisteren. Soms word ik er zelfs een beetje emo van. Ja, echt waar, deze gekke mafkees huilt ook weleens.

Wanneer ik dit nummer hoor, zie ik mezelf al weer helemaal staan, op ’t Coldplay concert. ’t Was prachtig, al die lichtjes overal met die heerlijke muziek. Och, wat zou ik dat graag over doen. Als ’t kon, zou ik volgend jaar zo weer een Coldplay concert bezoeken, maar ze nemen ’t jaar vrij in 2013. Brb, even huilen.

Ben ik weer. Jullie moeten ook eens naar de tekst van dit liedje luisteren. ’t Is echt een fijne tekst. Nu ga ik stoppen met brabbelen. Luister maar gewoon.

Geef een reactie

