Post numero 200!

Ja, wrijf nog maar even in je oogjes. Tweehonderd posts?! Ja heus, ’t is waar! Ik heb al 200 blogposts vol gekletst. Hoe ik ’t heb gedaan, is me ook een beetje een raadsel, maar ’t werkt en ik vind ’t leuk, dus ik ga er gewoon lekker mee door.

Hoe gaat ’t met de blog? Ik merk dat ik er iets minder mee bezig ben de laatste tijd en dat ik steeds meer ga beseffen dat ’t gaat om de kwaliteit en niet om de kwantiteit. Voor mij is ’t de ene week wél haalbaar om elke dag iets te posten en de andere week niet. So be it. Het spijt me dat jullie me dan soms een paar dagen moeten missen, maar ’t is niet anders. Popjes toch, ik heb met jullie te doen. Jullie kunnen me gewoon op Twitter (CLICK IT!) followen hoor, dan hoeven jullie me niet teveel te missen. Én als jullie willen laten blijken hoe gek jullie op me zijn, like dan eventjes m’n Facebook-pagina.

Ook komt dit omdat ik nu ook een youtuber ben. Geen partner of wat dan ook, maar dat doet er niet toe. Ik ben een youtuber, want ik maak filmpjes. Punt. Tot mijn verbazing gaat ’t best goed! De abonnees worden er steeds meer en daar ben ik erg blij om. Ik denk dat ’t op youtube zelfs beter gaat dan op m’n blog, terwijl m’n blog eigenlijk altijd een beetje m’n “kindje” (dat klinkt echt apart) is geweest. Dat geeft niks hoor, maar vind ’t gewoon grappig. Filmpjes maken vind ik een feest. Wil je ’t zien? KLIK HIER!

Ik ben blij dat ik m’n eigen blogje heb, waar ik m’n verhaaltje kwijt kan, wanneer ik daar zelf behoefte aan heb. Ik krijg er nog steeds regelmatig fijne reacties op. Meer via andere social media dan hier op m’n blog zelf, maar dat doet er niet toe. Een complimentje is een complimentje. Ik mag niet klagen!

Nou, dit was m’n praatje. Geniet van je dag nog!

Een gedachte over “Post numero 200!

  1. Wauwiiiee 200 artikelen alweer, gefeliciteerd! I love you’re site so much! En ondanks dat ik geen twitter heb bekijk ik die van jouw wel, droogeheid+humor+randomheid is te gek, dat geeft mij altijd een vrolijk gevoel. Ga zeker zo door, en lekker doen waar je zin in hebt hoor, je blog is toch om lekker je hart te luchten of gewoon vrolijk wat te schrijven, of dat nou 1 keer per dag is, 1 keer per week, of 1 keer maand!

    Groetjes Lilly!^^

Geef een reactie

