Webcam shots. #2

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Op de meeste blogs zie ik Instagram-foto’s voorbij komen. Allemaal leuk en aardig, maar jullie kunnen me gewoon followen op Instagram zelf, scheelt een hoop knip-en-plak-werk. Op Instagram heet ik: omyellis. Nou, is dat geen verassing?! Ik hou ’t lekker bij m’n webcam-fotootjes. Want, daarom. Nu over op de orde van de dag. Hier zijn de fotootjes!

Om de 2 weken gaat la mama naar m’n lieve oom toe. Hij heet Bep. Mijn lieve ome Bep. Soms ga ik mee en deze vrijdagavond was ’t weer zo ver. Ik had m’n laptopje meegenomen, omdat ik een video wilde editten. Bij m’n oom thuis kan alles. Zo ook, foto’s maken. Hij was tv aan ’t kijken en ik vroeg ‘m of hij even wilde zwaaien. Dit deed hij.

Mijn lieve ome Bep.

Estelle en ik zouden een avondje uitgaan. Hier waren we net klaar met de hele reutemeteut, aankleden, wassen, strijken, opmaken, je weet toch. Effe gek doen moesten we, dus dat deden we. Uiteindelijk zijn we niet meer uit geweest, maar ’t was wel een gezellig avondje!

& Estelle.

Ik ging oppassen op m’n lieve buurmeisje en buurjongetje. Om half 9 hoefde ik niks te zeggen en gingen ze braaf slapen. Ik hoef ze trouwens nooit te vertellen dat ze naar bed moeten, want ze houden altijd zelf de tijd in de gaten. Hoe mooi is dat?! Anyway, ze lagen op bed en ik had een beetje trek. M’n buurvrouw zegt altijd dat ik mag pakken wat ik wil, maar ik ga natuurlijk niet die hele kast leegvreten daarzo. Grapje, dat doe ik wel. Nee, tuurlijk niet. Ik heb gewoon braaf één snack-a-jack genomen. Netjes, niet?!

Om nom nom.

Romy is een klasgenootje van me. Ze had een flesje water. Je hebt van die waterflesjes waar haar naam op staat. Er is gewoon water naar haar vernoemd. Awesome. Anyway, Queeny had er eentje bij dr, dus ik trok als een gek ’t flesje uit haar handen en trok ’t label er vanaf. Daarna gaf ik braaf ’t flesje weer terug aan Queeny hoor, zo ben ik dan wel weer. Fangirl als ik ben, maakte ik de volgende foto:

ROMY!!!

En natuurlijk wilde Queeny ook eventjes met me op de foto, fangirl als zij is.

Gekke Queeny.

Weet je nog, die perensnoepjes van vroegâh? Die vond ik altijd heer-luk. Ik heb ze nooit meer in de supermarkt kunnen vinden. Maar toen, op een dag, was ’t moment daar. Er scheen een fel licht vanaf en ik hoorde “HALLELUJAH”. Daar waren ze weer. Die goddelijke snoepjes. Ik had ze gemist.

Perensnoepjes!

Er was eens een lesje en die duurde me te lang..

Meh... maar altijd blijven lachen!

Duimpie omhoog!

Deze oorbellen heb ik gekocht bij de Berschka. Schrijf ik dat goed? Ach, whatever. Leuk zijn ze, hè?!

Starry earrings.

Ennnnn dat was ‘m!

Geef een reactie

