In het vooruitzicht.

Hoi!

Dag poppedopjes van me!

Kennen jullie dat heerlijke gevoel? Dat fijne gevoel dat je weet dat je allerlei leuke dingen in ’t vooruitzicht hebt? Ik wel, want ik heb ’t nu. De cadeautjes zijn ontvangen, dus de Sint is weer weg gestuurd. Nu is ’t tijd om eerdaags weer de kerstboom op te tuigen. Leuk, want bij ons is altijd de hele woonkamer gezellig. En ondanks dat m’n moeder er altijd een beetje tegenop ziet om de hele boel te versieren, is ze toch altijd weer trots op onze mooie kerstboom. Zo word ik ook elke ochtend gedwongen om even naar onze machtig mooie boom te kijken en haar natuurlijk een complimentje te geven voor haar styling-talent. Je bent geweldig mama, echt.

Morgen ga ik met m’n grote vriend (yo Guido!) naar Zweedse Huis Mafia. Swedish House Mafia dus. Ik weet nog hoe zenuwachtig ik zat te wachten tot we eindelijk tickets konden bestellen. ’t Was 28 september. De rest lees je hier (CLICK IT!). Ik weet nog hoe blij Guido en ik waren toen we de kaartjes gescoord hadden. Per week telden we af en ’t kwam steeds dichterbij. En nu, is ’t morgen al. Wow. Ineens is ’t alweer 7 december. Ik heb er zin in!

Ook heb ik over 2 weken een gala, met als thema 007. The name is Bond, Ellis Bond. Klinkt stoer toch, of niet? Ik heb nog geen flauw idee wat ik aan ga doen. Ik moet een jurkje aan, maar ’t is december en ’t is koud, dus ik vind ’t allemaal een beetje lastig. Maar ’t komt wel goed. Het komt allemaal helemaal goed.

In de kerstvakantie staan er allemaal feestjes en ‘chill-sessies’ (gotta stay gangster) op de agenda. Natuurlijk gaan we ook lekker genieten van zalig eten tijdens kerst en oud & nieuw. Wat is er beter dan zalig eten?! Precies, ik. Grapje. Maar eten is fijn. Ook ga ik natuurlijk proberen zoveel mogelijk te werken, want zonder geld geen feest. Werken vind ik trouwens helemaal niet erg. ’t Is gezellie bij onze Appie.

Ook wil ik effe sparen voor een paar goede concerten. Ik twijfel nog tussen Maroon 5 en Robbie Williams. Naar Robbie Williams luister ik al vanaf dat ik een klein kind was. Maroon 5 vind ik ook goed, maar m’n voorkeur gaat uit naar Robbie. ’t Probleem is alleen, Robbie treed op in de ArenA en ’t geluid blijkt daar niet zo goed te zijn, als ik m’n zus moet geloven. First world problems!

Anyway, enough to do!
Hebben jullie nog leuke dingen in ’t vooruitzicht?!

Geef een reactie

