Gelukkig nieuw jaar!

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Er is weer een jaartje voorbij. Ik zeg ’t ieder jaar opnieuw, maar wat is ’t afgelopen jaar snel voorbij gegaan. Voor mij was ’t wel een apart jaar, moet ik zeggen. Een jaar met veel veranderingen en vooral verbeteringen. Ik ben begonnen met bloggen en dat vond ik opzich niet eens ’t enge. Youtuben wil ik wel al jaren en dat durfde ik echt niet. But in 2012 I’ve got my shit together! Ein-de-lijk heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik gewoon begonnen. CLICK IT! Moet zeggen dat ik er nog geen minuut spijt van heb gehad, want ik vind ’t allemaal errug leuk. Er is ook meer tijd in gaan zitten dan ik in eerste instantie had verwacht, vandaar dat m’n blogje iets minder loopt. Maar jullie mogen niet klagen, want op m’n youtube-kanaal kunnen jullie m’n prachtige stem horen EN naar m’n mooie koppie kijken. Dat kon hier op de blog nog niet! Heerlijk die Ellis, zo lekker bescheiden altijd!

Er is natuurlijk nog veel meer gebeurd in mijn persoonlijk leven, maar jullie hoeven niet alles te weten hè, nieuwsgierige aagjes! Ik weet dat ik heel interessant ben, maar dit is geen online dagboek. Dit is niet mijn dagboek, vriend!

En weet je wat ’t gekke is? Ik moet echt weer een beetje aan ’t bloggen wennen. ’t Is een beetje uit m’n systeem. Das toch gek? Das toch raar? Ik weet niet zo goed hoe ’t komt. Ik heb ook zo weinig inspiratie de laatste tijd, wat ik best jammer vind.

Anyway, wat ik dus even wilde zeggen:
Allemaal een heeeeeel gezond en gelukkig nieuw jaar!

xx’ Ellis ❤

Geef een reactie

