Omyellis – 1 jaar!

YAAY!

Dag poppedopjes van me!

Ja, jullie lezen het goed: 7 januari bestond omyellis alweer één jaar! Das lang hè, ja, ik weet het. Ik ben te laat met dit blogje schrijven, ook dat weet ik. Zo rebels ben ik, weet je. Nee, grapje. Ik ben gewoon vaak te laat. Dat is dan ook een serieus voornemen van 2013: niet meer zo vaak te laat zijn.

Ik moet jullie ook teleurstellen, want ik heb geen winactie voor jullie of wat dan ook. “Breng je nou alléén maar slecht nieuws Ellis?!” Sorry. =( Maar ’t is toch leuk nieuws dat ik al 12 maanden aan ’t bloggen ben? Dat omyellis alweer één jaar een feit is? Dat omyellis op Twitter inmiddels 163 followertjes heeft en ook een ‘begrip’ (ik kan ook zo lekker overdrijven) is geworden op Instagram?! Ja, jullie kunnen me wel een beetje social media verslaafd noemen. Maar goed, als ik dat niet was, konden jullie op het wereldwijde web niet van mij genieten, dus jullie mogen niet klagen!

Nu even serieus: bedankt voor alle lieve reacties die ik toch altijd het afgelopen jaar heb gehad. Regelmatig kreeg ik te horen dat jullie me leuk vonden schrijven en met veel plezier m’n blog lazen. Ik krijg niet superveel reacties op m’n blog zelf, maar dat geeft niet. Met ’t kleine publiekje dat ik heb, ben ik tevreden. You guys can make my day!

Ik hoop dat ik nog lang mag bloggen, vloggen en al die andere dingetjes. En wat ik ook hoop, is dat jullie me nog lang niet zat zijn. Dan kunnen we samen gezellig doen. Yaay!

Dikke kus,

Ellis❤

Een gedachte over “Omyellis – 1 jaar!

Geef een reactie

