Dé nieuwe Pokémon-reeks.

Pokémon X & Y

Gegroet medemensjes!

Ik heb nieuws voor jullie. Ben je een Pokémon-lover? Dan gaat je hartje hier sowieso sneller van kloppen. Ik beloof ’t jullie. Hebben jullie er popcorn bij gepakt? Zitten jullie goed op jullie stoel? Hebben jullie iemand in de buurt voor ’t geval dat jullie flauw vallen en met jullie kop op ’t beton vallen? Ik bedoel, er moet dan natuurlijk wel iemand in huis zijn die effe een emmertje water over je koppie kan gooien!

Zal ik jullie maar niet langer in spanning laten? Of wel? Zal ik gewoon nog even vertellen over de zin van ’t leven? Ik weet het mensjes. Ik ben errug flauw.

Oké, komt ‘ie dan hè: Nintendo heeft twéé nieuwe Pokémon-games voor de Nintendo 3DS aangekondigt, genaamd: Pokémon X & Pokémon Y! Jullie willen vast wel de startpokémon zien, niet?!

Say hello to Froakie, Fennekin & Chespin!

Ik ben geen game-expert, dat zal ik jullie heel eerlijk zeggen. Wel ben ik gek van Pokémon, zoals mijn Twitter-volgers & Tumblr-volgers al helemaal, waarschijnlijk al weten. Ik zal jullie alvast een indruk geven van de game. Helaas moeten jullie wachten tot oktober, wanneer er een wereldwijd release gepland staat! Gelukkig hoeven we dus niet eerst jaloers te zijn op andere landen, want elk land is er op tijd bij, yaay! Ik zal jullie niet langer in spanning laten, veel plezier met het volgende fragment:

Een gedachte over “Dé nieuwe Pokémon-reeks.

  1. 9-1-2013

    Hierbij verklaar ik Jeffrey Willrik Pieters,
    mijn excuses aan te bieden aan Ellis [G.] Kopier
    door een nog onbekende reden, is Jeffrey Pieters tot overlast gebleken [zie Regelwet 2918A Justicie….justitie……..justietsie…..

    fuck it.

    Kom als de wind die je voelt en de regen.
    Volg wat je doet als het licht van de maan.
    Zoek me in alles dan kom je me tegen.
    Fluister mijn naam, en ik kom eraan.

    xoxoxoxoxo lebber

    -Djee Ee tot de double FF

Geef een reactie

