Een leuke dag.

Yaay!

Dag dames en heren!

Vandaag is ’t een leuke dag. Er gebeurde veel leuke dingen. Heel veel leuke dingen. Je hebt van die dagen dat alles tegen zit, maar daarentegen heb je ééns in de zoveel tijd, dat ’t lijkt alsof alles mee zit. Alsof je zit te fietsen en geen tegenwind hebt. Alsof je een bak ijs hebt, waar geen einde aan komt. Alsof je een rekening hebt met een mooi cijfertje, gevolgd door eindeloos veel nullen.

Ik wilde graag naar State Of Trance. Met Guido zou ik samen gaan, alleen ’t is de week voordat hij toetsweek heeft, dus dat was toch niet zo’n goed idee. Met pijn in m’n hart moest ik het briljante idee vaarwel zeggen. Totdat ik van Ibrahim hoorde dat hij ook wel graag wilde gaan & Noortje wilde (tegen alle verwachtingen in) ook wel mee. Hotsemotse, le team is ready! We wilden de kaarten via internet bestellen, maar we vonden ’t maar tricky. Toen kwam Ibrahimovic met ’t ideetje om de kaartjes bij de Free Record Shop te halen. Zo gezegd, zo gedaan. We hebben tickets!

Le ticket!Ik werd om half 3 gebeld door Ibo dat hij de kaartjes had en om 3 uur moest ik werken. Zat ik daar, me inhouden niet te stuiteren achter m’n kassa. Ik was keiblij! EN ik kreeg vandaag  te horen dat ik mooie ogen had van een klant. Spontane complimentjes zijn altijd leuk om te ontvangen. Ook had ik géén lastige klantjes vandaag. Feest!

En nu ga ik lekker wat frituren. Wat een leven.

Oh ja, hier een filmpje van een heel vrolijk meisje
(dit is trouwens op m’n tweede kanaal, ja die heb ik, daar mogen jullie ook op abonneren!)

Dikke kus,

Ellis❤

Een gedachte over “Een leuke dag.

Geef een reactie

