Herinneringen koesteren.

Dag people!

Het is bijna half 2. Mama en ik zaten gezellig te kletsen. Tijdens dit soort nachtelijke gesprekken, halen we altijd herinneringen op. Herinneringen koesteren we, heel erg. Zoals de meesten van jullie wel weten, is mijn vader overleden toen ik 9 was. Nu hoef ik geen “ah, wat erg voor je” of iets te horen, al weet ik wel dat jullie dat goed zouden bedoelen. Dit is niet een verdrietig blogje hoor, wees niet bang.

Anyway, we hadden ’t dus over de periode dat mijn zus in Amerika woonde. Ze heeft een jaar high school gedaan en na dat jaar, kwamen we haar ophalen in Amerika en zijn we daar 3 weken geweest. Daar hebben we een hele leuke tijd gehad en we zijn ook nog ‘even’ naar Canada geweest, omdat we toch ‘in the neighbourhood’ waren. La papa had een camera bij ‘m en hij heeft heel veel gefilmd. Dat vond hij leuk. Nu weet ik waar m’n drang om te filmen vandaan komt. Ik heb ’t van hem geërfd! It all makes sense to me now!

In Amerika!

“Waarom vertel je dit, Ellis?” Ja, nou, blijkbaar vond mijn vader het op zijn manier ook leuk om te vloggen. Hij filmde alleen niet zo vaak zichzelf, alleen ons. Er is volgens mij maar één fragment op de hele videoband van Amerika, dat hij zichzelf filmt. Hij staat voor de spiegel en zegt dan “Kik zo’n knappe kerel!” Haha, typisch iets voor mijn vader. Ik weet zeker dat hij ’t supervet had gevonden dat ik een ‘youtuber’ ben & dat hij net zo blij was geweest als ik, toen ik de 300 abonnees had gehaald gisteren!

Als papa nog geleefd had, had ik vet leuke filmpjes met hem kunnen maken. Maar ik zal niet treuren omdat ’t niet kan, maar ik zal lachen om hoe het had kunnen zijn.

Koester je herinneringen.

Dikke kus,

Ellis❤

P.s. Als jij wil dat ik weer iets dichterbij de 400 abonnees kom, klik dan hier (CLICK IT!)

2 gedachtes over “Herinneringen koesteren.

  1. Hele mooie blog Ellis. Ik heb echt een gevoel dat je passie niet alleen bij het filmpjes maken ligt, maar ook hier bij het bloggen. Heel mooi. Écht. Ga zo door!

Geef een reactie

