Worst blogger EVER!

Dag dames en heren!

I know, I know, I’m a bad person. Ik ben de slechtste en slordigste blogger ooit. Ik beloof jullie telkens dat ik m’n best ga doen en dan doe ik ’t niet. Dus weet je wat? Ik beloof jullie helemaal niks meer! Ik ga jullie gewoon iedere keer weer verassen, zullen we ’t daarbij houden?

“Waarom blog je dan zo weinig, Ellisje?” Dat is een héle goede vraag, lieve mensen. Ik weet het zelf ook niet zo goed. Ik kan ’t wel gooien op “ik heb geen inspiratie” & dat is ook wel een beetje zo, maar als ik er gewoon even voor zou gaan zitten, kan ik altijd wel wat bedenken. Van mezelf weet ik dat ik in dat opzicht creatief genoeg ben & als ik eenmaal bezig ben met tikken, dan komt het vanzelf wel goed, zoals nu. Ik denk ook veel te moeilijk en ben te hard voor mezelf soms. Soms denk ik van “Hier kan ik een blogje over schrijven!” en vervolgens denk ik “Nah, dat vinden de mensen vast niet leuk.” Vanaf nu wil ik niet meer zo denken. ’t Is MIJN blog, dus ik moet gewoon schrijven over wat IK leuk vind. Zelf vind ik ’t een kunst als een blogger/schrijver iets wat ik normaal niet interessant zou vinden, zó weet te vertellen, dat het me tóch boeit. Ik hoop dat ik dat voor jullie ook kan doen.

Nog steeds ben ik meer bezig met video’s, ook qua concepten bedenken en dat soort dingen. Ik heb 2 kanalen. Dit is mijn hoofdkanaal, waar vlogs, soms een shoplog en in de toekomst sketches en ‘praat’-filmpjes op komen te staan. *click* & dít is mijn tweede kanaal, waar mobiele vlogjes op komen en gewoon wat bloopertjes en dat soort dingen. *click* Ook mogen jullie natuurlijk mijn Facebook-page (CLICK IT!) liken om op de hoogte te blijven over van alles en nog wat.

Nou, nu ik weer wat reclame voor mezelf heb gemaakt en jullie weer een soort update heb gegeven, laat ik jullie weer in ’t donker. Wanneer de volgende blog komt? Dat is zelfs voor mij nog een vraag. Jullie zien het vanzelf & kunnen via Twitter (CLICK IT!) op de hoogte blijven.

Voor de mensen die nog steeds m’n blogjes lezen, jullie zijn liefjes. Bedankt!
Alleen jullie mogen wel wat vaker reacties achterlaten… *hint hint*

Dikke kus,

Ellis ❤

Een gedachte over “Worst blogger EVER!

Geef een reactie

