Zoetsappige love-songs.

Ellis in romantische sferen.

Hallo tortelduifjes!

Vandaag is ’t Valentina-dag, zoals ik ’t zelf altijd graag noem. Een prachtige dag, met veel zon en zeker géén sneeuw, waarop we allemaal uitgebreid de liefde kunnen vieren want ja, dat kan de rest van het jaar natuurlijk niet! Jullie ruiken het sarcasme, hè? Mooi, jullie hebben een paar goede neussies.

Anyway, omdat het vandaag Valentino-dag is, wilde ik toch een blogje voor jullie tikken. “Wat zal ik eens gaan doen voor m’n lieve lezertjes?” vroeg ik mezelf af. Ik zweette peentjes en zat helemaal in de stress. Plotseling wist ik het: een paar heerlijke (en soms misschien zelfs een tikkeltje foute) love-songs. Sit back and enjoy!

Starship – Nothing’s Gonna Stop Us Now.
Dit lieve nummertje uit 1987 heeft een prachtige tekst om bij weg te zwijmelen. Het heeft geluid waar je vrolijk van word. Althans, ik word er wel vrolijk van, verder weet ik niet hoe ’t met jullie zit. Misschien komt ’t omdat ik van de old school platen hou, maar ach. ’t Is toch een schattig nummer, zeg nou zelf?!

Boyzone – Love Me For A Reason.
Ik moet jullie allen iets bekennen: ik heb een zwak voor boybands. And guess what? I REGRET NOTHIIIIIIIIIIIIIIIIING! Dit is zo’n lekker meezingplaatje, waar je lekker dramatisch op kan mee dansen. Ik vind ’t leuk.

Rick Astley – Never Gonna Give You Up.
You’ve just been Rick Rolled, YOU’RE WELCOME! Deze kon niet ontbreken. Het kon gewoon niet. Ik kon ’t niet laten, dames en heren. Het spijt me. Dit kan overigens op geen enkele foute party ontbreken. Zalig!

Ennnnnnn dat was ‘m!
Wat vinden jullie nou échte Valentijns-nummers?!

Geef een reactie

