Mijn hoofdje.

Hallo lieve mensen!

Ik heb weer even zin om te schrijven. Zoals ik al zovaak heb gezegd, ik schrijf gewoon wanneer ik wil en ik verplicht mezelf niks. Misschien maakt dat deze blog een beetje warrig, maar ach. De mensen die mij kennen weten dat ikzelf ook een chaotisch en warrig persoon ben. Dat is niet altijd fijn, maar dat is nou eenmaal wie ik ben. Wat betreft m’n blog ga ik op deze manier te werk, omdat ik wil gaan voor kwaliteit en niet voor kwantiteit. Nou wil ik niet zeggen dat ik een onwijs goede blogster ben hoor, begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel gewoon te zeggen dat ik alleen schrijf wanneer ik echt iets heb om over te schrijven, en anders schrijf ik gewoon niet.

M’n laptopje werd vandaag bij me thuis gebracht, nadat ik hem een weekje heb moeten missen. Er was iets kapot, ik wil niet eens weten wat, want ik heb geen verstand van die zooi. Waar ’t om gaat, is dat hij het weer doet. Braaf laptopje, je bent braaf. Nu is er alleen wel een of andere blokkering waardoor ik niet op Facebook kan en niet kan inloggen op Youtube, maar daar word aan verwerkt. ’t Zal ook eens in één keer allemaal werken hè, potverdeurie! Grapje, grapje, ’t komt allemaal wel goed.

Weten jullie jongens, ik weet niet wat het is de laatste tijd. Ik heb de hele tijd het gevoel alsof er iets aan zit te komen. Ik ben zenuwachtig voor iets en ik weet niet voor wat. Hebben jullie dat ook weleens? Of ben ik de enige? Ik vind ’t maar raar. Ik heb de laatste tijd niet echt rust in m’n hoofd. Nou moeten jullie niet denken dat ik schizofrenie heb ofzo, ik hoor geen stemmetjes in m’n kop of wat dan ook. Voel me gewoon rusteloos.

Misschien komt het omdat het bijna 10 jaar geleden is dat m’n pa is overleden. Dat is inderdaad nogal privé, maar deze blog is een heel klein beetje m’n dagboek en ik vind ’t niet raar om het met jullie te delen. 10 jaar, dat is écht lang. Toch weet ik ’t nog als de dag van gisteren. Misschien maakt dat me zenuwachtig. Waarschijnlijk is ’t nergens voor nodig, maar ik ben nou eenmaal een paniekzaaierd. ’t Is gewoon gek om te beseffen dat ik alweer 10 jaar zonder m’n vader moet leven. Hij zit in m’n hart en ik voel ‘m bij me. Aan die gedachte hou ik vast, maar het is natuurlijk niet hetzelfde als dat hij nog gewoon fysiek aanwezig zou zijn. Helaas is ’t niet anders. Ik probeer altijd positief te blijven, maar de laatste tijd knaagt ’t toch aan me. Iets meer dan dat ’t normaal doet.

Soms gaat ’t goed en soms effe iets minder. Nu gaat het effe wat minder. Ik ben niet depressief, helemaal niet, maar ik ben er gewoon niet helemaal bij de laatste tijd. Deze blog lijkt zo negatief, zo bedoel ik ’t niet hoor! Het moest me gewoon effe van ’t hart.

Thanks for listening to me.

Dikke kus,

Ellis❤

2 gedachtes over “Mijn hoofdje.

  1. Awh lieve Ellis,

    Ik vind dit best een ontroerend artikel!
    Vervelend dat je even niet zo lekker in je vel zit.
    Zelf herken ik dat zenuwachtige gevoel, maar vaak weet ik ook niet waarom.
    Zo apart is dat.
    En 10 jaar is lang, maar wel een soort mijlpaal, dan wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt dat doet natuurlijk veel pijn, dat zou inderdaad je zenuwachtige gevoel kunnen zijn.

    Zelf zit ik ook niet lekker in m’n vel.
    Heb de relatie met m’n nu ex verbroken door verschillende redenen (geen ruimte en om een reactie op je video te geven… ik geef mijn vrienden en m’n eigen leven niet helemaal op…) en nog wat dingen.
    Ondanks dat ik het zelf uitgemaakt heb is dat zwaar klote en moeilijk.

    En mijn paps die manisch depressief is heeft het contact verbroken ook lastig, maar als ik jou situatie zie, mag ik daar niet over klagen en moet ik blij zijn dat ik hem nog wel heb!

    Houd je sterk lieve Ellis,
    Het komt vast goed.
    En zag dat je 350 abonnees hebt, wat tof!🙂

    Ook apart ik sta hier allemaal persoonlijke dingen te vertellen, maar op de een of andere manier straal jij zoveel warmte en socialiteit uit dat dat automatisch gaat!🙂

    Groetjes Lilly! ^^

Geef een reactie

