Let Your Feelings Out.

Dag dames en heren, koekjes en peren!

Ik heb weer een gedichtje geschreven en hij is wéér in ’t Engels, net als de vorige. I don’t know how come, maar ik schrijf m’n gedichten de laatste tijd alleen nog maar in ’t engels. Dat komt natuurlijk omdat ik zo geweldig goed ben in Engels. Grapje appelsapje. Ik weet niet wat ’t is, maar het zij zo. Dus kun je geen Engels? Hè, jammer joh!

When you’re thinkin’ too much
and there’s stress in overload.
Write it off,
so your head won’t explode.
Don’t get all crazy,
don’t scream, don’t shout.
Try and talk about it.
Let your feelings out.

Dit was een heel kort gedichtje. Kort, maar krachtig, niet? Ik bedoel met dit gedichtje te zeggen dat het niet altijd goed is om alles binnen te houden. We hebben allemaal soms iemand nodig om even mee te praten en als je dat soms effe niet durft, helpt ’t ook om van je af te schrijven. Bij mij werkt dat in ieder geval wel.

Nou, dit was weer een wijze les van tante Ellis!

Dikke kus,

Ellis❤

2 gedachtes over “Let Your Feelings Out.

  1. Creatieve dame ben je Ellis, en van je af praten/schrijven is zo relaxed indd.
    Heb zelf een dagboek, staat inmiddels al voor de helft voor…
    Terug lezen vind ik wel lastig, maar van je afschrijven is zo heerlijk, even je hoofd leeg!

Geef een reactie

