For the love of Spotify.

Spotify, oh yeah!

Het programma Spotify kent iedereen natuurlijk allang, zo ook ik. Uit verschillende hoeken kreeg ik al te horen dat ik het moest gaan gebruiken, maar Ellisje was weer eens eigenwijs. Steeds was ik in de veronderstelling dat je ervoor moest betalen. Ook dat was niet waar. Toch wilde ik er niet aan geloven. “Waarom dat gekke programma gebruiken? Ik heb die muziek toch gewoon op m’n computer staan!” Waar opzich wel wat in zat, toch? Niet gek doen nu jongens, jullie snappen m’n punt heus wel!

Anyway, vorige week dacht ik “Nah, hmmm, tsjaah, euhh, ja” – IK GEEF DIE MENSEN DIE ME DWONGEN GEWOON NIET GRAAG HUN ZIN OKÉ?! Pfieuw, dat is eruit. Goed. Ik heb ’t toch maar gedownload. Ging lekker snel, dat was al fijn, aangezien ik toch een hoopje ongeduld ben. Inloggen deed ik netjes via Facebook en zo kon ik zien wat m’n andere matties aan ’t luisteren waren. Zo heb ik ook nieuwe nummertjes ontdekt. Daarnaast kan iedereen ook meegenieten van mijn briljante muzieksmaak. Het is een échte win/win-situatie. Toppie, toch?!

Enige nadeeltje aan de gratis versie is dat je ’t op je telefoontje er maar héél kort op kan hebben. De reclames tussendoor zijn ook een beetje vervelend, maar ach. Een gierige ziel als ik gaat niet 10 euro in de maand betalen. Ik vertik het gewoon. Nee, ik doe het NIET!

Wat ik gewoon fijn vind aan Spotify is dus dat je rechtstreeks muziek kan luisteren en ook heel snel nieuwe muziek kunt ontdekken. Dat is voor mij een must, want ik ben gek op allerlei soorten muziek.

SPOTIFY IS BAAS!

Dikke kus,

Ellis❤

2 gedachtes over “For the love of Spotify.

  1. Spotify is idd erg fijn (:! Enige nadeel is wel, mijn vader betaald er voor en dan heb je maar 1 account.. Dus als ik dan ook spotify wil gebruiken ga ik op zijn account. Als hij beneden dan muziek wil luisteren en ik ook tegenlijk gooit ie hem er uit haha. Komt mijn vader boos naar boven “ZIT JE WEER AAN MN SPOTIFY?” hihi (:

Geef een reactie

