Het is lente!

Dag dames en heren van ’t goede leven!

Vandaag is ’t een héle speciale dag. “Maar waarom is ’t dan zo’n speciale dag?!” vragen jullie je dan af. Ja, dat vraag ik me ook af. Want ’t is potverdorie officieel lente en in sommige delen van ’t land sneeuwt ’t en ik ben ziek. VERDOMME!

Nee jongens, ik ben hier niet om negatief te doen natuurlijk. De lente is begonnen en dat ‘ie even slecht begint.. tja. Probeer ’t zo te zien: liever een slecht begin en vervolgens een goede lente, dan een goed begin en vervolgens een vercrackte lente. He-ey! Geef me maar gelijk, geef ’t maar toe. I’m a genious.

Meteorologisch gezien, begon de lente al op 1 maart. Denk maar niet dat ik zo slim ben, want dat vond ik toevallig tijdens ’t googlen. Ik moest ook nog goed kijken hoe je ‘meteorologisch’ nou schreef. Wat een akelig woord is dat zeg.

Anyway, de lente is begonnen en ik heb er superveel zin in! Ik ben de winter he-le-maal beu. Ik ben sowieso geen persoon die van herfstig en/of winters weer lijkt. Totaal niet zelfs. Ik kan er bloody chagrijnig van worden, bah bah. Doe mij maar een lekker zonnetje op m’n knar. Fietsen met ’t zonnetje in je rug en een mooi muziekkie op. Dag winter, hallo lente!

Zijn jullie net zo gek op de lente als ik?
Wat zijn jullie plannen?!

2 gedachtes over “Het is lente!

Geef een reactie

