State Of Trance – Tomorrow!

Hoi poepjes!

Maanden geleden liet m’n grote vriend Guido op Twitter weten dat Dash Berlin naar Nederland zou komen, omdat die namelijk optreed op State Of Trance. “State Of Trance, hmmm.. daar wil ik eigenlijk wel een keertje naartoe!” is wat ik toen dacht. Ik stelde aan Guido voor om samen kaartjes te bestellen. Helaas kwam hij erachter dat hij dan in z’n toetsweken zat, dus kon hij niet mee. Dit vond ik erg jammer, maar hoe erg ik ’t ook vond, ik wilde er nog steeds heen! Ibrahim wilde wel mee & Noortje ook, dus.. Yaay! De volgende dag haalde Ibrahim de kaartjes bij de Free Record Shop. Noortje & ik waren bang dat er helemaal geen kaartjes meer zouden zijn, maar Ibrahim verraste ons, want ze waren er lekker nog wel! Ik was door ’t dolle heen, zoals jullie al eerder in dít filmpje konden zien.

Twee maanden lang hebben we uitgekeken naar dit evenement. En nu komt ’t zó dichtbij, want ’t is morgen al! Zo duurt ’t nog weken en zo is ’t morgen al. We hebben er zó’n zin in. Al jaren ben ik gek van dance, trance, house en alles wat erbij komt kijken. Om nu dan eindelijk naar zo’n feest te gaan, damn.. ik kan het bijna niet geloven. Dit wil ik al superlang en nu is ’t eindelijk zo ver!

Vorige week kwamen we er wel achter dat er geen treinen naar Den Bosch rijden of iets dergelijks, dus dat word nog een beetje pielen, aangezien we naar de Brabanthallen moeten.. But, we’ll figure it out!

And Armin van Buuren, I’ll see YOU tomorrow, my friend!

Een gedachte over “State Of Trance – Tomorrow!

Geef een reactie

