Hoi.

Dag kinders!

Mijn naam is Ellis en ik ben de slechtste blogger van Nederland, aangenaam! Ik zit hier in m’n joggingbroek en pyjamatrui, onopgemaakt een blogje te tikken. Ik ga me zo klaar maken voor de dag hoor. Ik ga niet de hele dag niks doen. Inspiratie heb ik niet, maar ik ga toch schrijven. Want, yolo.

Vanavond is ’t koninginnenacht. Net was ’t nog poepweer. Nu schijnt de zon. De zon kan natuurlijk niet schijnen in de nacht, maar laten we gewoon hopen dat ’t dan geen poepweer is. Dan ben ik blij. Ik drink melk. Jammie.

Morgen is ’t koninginnedag, denk ik. Het zou ook al koningsdag kunnen heten, maar dat moet je niet aan mij vragen. Mijn naam is haas. Ik ga wel naar een feest wat kingsland heet. Vanacht ben ik ook aan ’t feesten. Ik denk dat je me morgenavond op kan vegen.

Dit was geen boeiende blog, ik weet het. Het kan niet altijd feest zijn hè! Ik heb nog wel een klein vlogje voor jullie, van gisteren. Geniet ervan!

Geef een reactie

