De laatste koninginnenacht + dag.

Dag oranje flierefluiters!

Is iedereen alweer een beetje bijgekomen van de laatste koninginnenacht en koninginnedag? Was iedereen net zo geëmotioneerd als ik in dit artikel? (CLICK IT!) Volgend jaar word ’t ‘koninginnen’-gedeelte vervangen door ‘konings’ en ik moet er een beetje aan wennen. Ook de datum gaat veranderen en al die bla, maar dat betekent niet dat ik volgend jaar niet meer ga feesten natuurlijk!

Dit jaar heb ik mijn nacht doorgebracht in ’t hartjie van ’t land, namelijk m’n eigen prachtige stadje Utrecht. Koninginnenacht, daar verheugde ik me niet intens op. Het is toch altijd overal een bende. Doordat ik er niks van verwachtte, was ’t toch nog errug leuk. Lekker rond gelopen door de stad, met veel malloten om je heen, maar toch een hoop gezelligheid. Uiteindelijk zijn we beland in een kroegje en daar heb ik 2 heule mooie foto’s van, samen met de enige echte Rino!

91a6b5e4b13811e285f822000a9e5e0a_77264ca04b13811e2aa5e22000a1f96ec_7

Na met Sergio nog even de nacht doorgenomen te hebben bij Teun thuis, zijn we samen naar huis gefietst. Ik was weg toen ik m’n kussen rook. 5 uurtjes later werd ik wakker. Het was tijd om me klaar te maken voor ’t volgende festijn! Kingsland Festival stond namelijk op de agenda. Met m’n suffe kop ben ik uit bed gestapt en heb ik alles gedaan wat ik moest doen.

Samen met Ibrahim ging ik bicycleteren richting de stad, om vervolgens Estelle tegen te komen op centraal. We hadden geen kaartje hoeven kopen richting Amsterdam, want ’t is algemeen bekend dat je kaartje toch niet gecontroleerd word op dagen zoals deze. Maar, schijterig en braaf als ik ben, zijn we in opdracht van mij tóch maar een kaartje gaan kopen. Ibrahim vond me een schijtluis. Don’t judge me!

Eenmaal in de trein hebben we de grootste lol gehad. Ibrahim had wat wuppies weggekaapt bij de Appie waar wij werken. Zet Ellis en dr vrienden neer met wat wuppies en het is feest. Zie hier het eindresultaat:

3876c06ab18b11e2b82c22000a1fbca3_7

Nou, als dat niet lachen is, dan weet ik ’t ook niet meer. Ik kan nog veel woorden gebruiken voor dit artikel. Dat zou ik kunnen doen. Ik ga ’t niet doen hoor. Want jullie zijn natuurlijk niet vergeten dat ik naast blogger, ook een youtuber ben. Dus wat heb ik gedaan? Ik heb het spektakel gefilmd! Komt ‘ie!

Hier nog een paar leuke kiekjes van ’t feest zelf!

Ennnnnn dat was ‘m!
Hoe was jullie koninginnenacht + dag?!

Geef een reactie

