Ik ben zwanger.

De hele nacht heb ik rondjes liggen draaien. Been boven het deken. Been onder het deken. Hand onder m’n kussen. Oh nee, toch maar niet, want m’n kop is te zwaar. Op m’n buik liggen. Nee. Op m’n rug liggen. Ook niet. Op m’n zij liggen dan maar? Schaapjes tellen? Het hielp allemaal niet. Mijn lichaam wilde niet op zen-mode en m’n koppie wilde niet naar dromenland. Ikzelf wel, maar m’n lijfje protesteerde.

Ik heb ’t licht zien worden buiten. Ik durfde niet op m’n telefoon te kijken hoelaat ’t was, want hoe later het was, hoe minder ik nog kon slapen. Ik wilde slapen, verdomme! Maar ’t lukte maar niet.

Ineens rende er een jongen op me af. Wie the fuck hij was? Ik heb geen flauw idee. Hij vertelde me dat ik in verwachting was van m’n eerste kindje. Ho? WAT?! Wie ben jij, uber-HAUPT?! Hij wist het me zo overtuigend te vertellen, dat ik het zelf ging geloven. Maar we hadden nooit.. je weet wel.. we hebben nooit een pelikaan gezien met een baby die aan z’n snavel hangt. Dit kan niet! Dit wilde ik hem vertellen, maar toen..

.. werd ik wakker. Wat een gekke droom joh!

DSC_2405

Haha, daar had ik jullie!

2 gedachtes over “Ik ben zwanger.

  1. Als je niet kan slapen moet je tegen jezelf vertellen dat je WAKKER MOET BLIJVEN. Als je dat constant tegen jezelf zegt, val je vanzelf in slaap. True story.

Geef een reactie

