Mijn bevrijdingsdag.

Hallo lieve mensen!

Ik ben helemaal voldaan na deze heerlijke dag. Het zonnetje heeft goed z’n werk gedaan. Ik ben al íétsje bruiner, whoop! Een gebruind huidje heb ik graag. Vandaag was ik op ’t Bevrijdingsfestival in Utrecht. We hebben lekker met onze billetjes op ’t gras gezeten. Geen blote billetjes hoor, want dan krijg je een boete en allemaal van dat ongedierte ertussen, dat moet je niet hebben natuurlijk.

Het leuke aan dit soort festivals is dat er altijd mensen rondlopen die net íéts te diep in ’t glaasje hebben gekeken. Ik kan daar heerlijk om lachen. Bij gezellige dronken mensen dan, anders word ’t een beetje eng. Er waren namelijk 2 wijven (ja, zo noem ik ze, want dames kan je ze echt NIET noemen) die ruzie met elkaar liepen te maken en ’t gebeurde naast ons en ik had echt zoiets van “THIS BITCH!”. Nee grapje. Ik had vooral zoiets van “o my god, duw die gek niet tegen mij aan!” en later liep een van die wijven kwaad weg en er ging een jongen achteraan en ze belandde bijna onder een bus. Het was bijna een aflevering uit The Bold And The Beautiful.

Ook zagen we een vrouw staan tussen de bosjes. “Wat staat ze daar nou te doen joh?” dachten we. We keken en we keken, maar we werden er niet wijzer van. Toen zagen we wat gerommel en bleek dat er nog een meisje in de bosjes zat. Gehurkt. Met dr broek omlaag. Lekker een kakske te doen. Ze dacht namelijk dat ze een hond was ofzo, mooie gek. JE GAAT TOCH NIET SCHIJTEN IN DE BOSJES MAN, DENK EENS NA!

Verder hebben we genoten van hapjes, drankjes, lekkere muziek, het mensen kijken en de sfeer. Het was een erg leuke dag. Deze ervaringen wilde ik echter wel effe met jullie delen, want euh ja. Daarom. Ik dacht, misschien kunnen jullie er wel om lachen.

798fea20b5a711e2adac22000a1fbe03_7

Hoe was jullie bevrijdingsdag?!

Een gedachte over “Mijn bevrijdingsdag.

Geef een reactie

