3 gedachtes over “Current music likes. #7

  1. One Republic blijft een favoriet bij mij, heerlijke muziek en zijn stem is gewoon goddelijk. Vooral Come Home en Dreaming Out Loud. Oh en Goodlife! OH EN.. die nieuwe! Feel again.. le me, le love. Kid Cudi, breek mij de bek niet open, want het knaapje heeft een retegoede stem. Mojo so dope, zomers nummertje voor mij + één van mijn hardloopnummers. Nu lijkt het net alsof ik stoer hardloop, nou allang niet meer hoor. ;”D Maar doet mij daar wel altijd aan denken.🙂 Yonas met Fall Back. Umazing zeg ik je. UMAZING. Met de hoofdlettah U.

Geef een reactie

